Hop til indhold
Gæst

Solarie, selvbruner og silikone nej tak!

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil gerne høre lidt om jeres holdninger til dette. 

Personligt føler jeg mig direkte frastødt af GP'ere, der tager solarie, bruger selvbruner, eller har silikone bryster. Det virker for kunstigt.  

Jeg tænker bare at der må være mange mænd, som foretrækker den type GP'er siden det fx. aldrig er lykkedes mig at finde en pige, som er bleg i huden og har naturligt store bryster. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne høre lidt om jeres holdninger til dette. 

Personligt føler jeg mig direkte frastødt af GP'ere, der tager solarie, bruger selvbruner, eller har silikone bryster. Det virker for kunstigt.  

Jeg tænker bare at der må være mange mænd, som foretrækker den type GP'er siden det fx. aldrig er lykkedes mig at finde en pige, som er bleg i huden og har naturligt store bryster. 

 

Tja... jeg har da et par besøg på onkologisk afdeling hvor jeg er blevet behandlet for begyndende celleforandringer i huden, så du kan være evig forvisset om at jeg hverken tager naturligt sol, bruger kræftfremkaldende selvbruner eller hopper under cancergrillen... 

 

så langt så godt :) 

 

jeg har ganske rigtigt saltvand i mine bryster... og har måttet give ret så mange af mine gæster et decideret kursus i hvordan de skulle kende mine "falske" bryster fra den ægte vare :)  - er de så stadig definitorisk falske ? når man skal have kursus i at kende dem fra ægte ? 

 

 

hvori består det afskyvækkende og frastødende ?  du har da ganske ret i at kunstige bryster sagtens kan være 500 ml betonstøbning hvis de er lavet dårligt - men det er jo ikke alle der har betjent sig af 3 rangs kirurger og lavbudget implantater :) 

 

 

Det hele handler om smag og behag... hvad der frastøder dig tiltrækker andre.... og selvfølgelig findes der da uden tvivl små-brystede piger der lige som jeg ikke har forkærlighed for sygdomsfremkaldende farvepaletter :)  

 

at det ikke er lykkedes dig at finde hvad du søger skyldes næppe at de ikke er der... blot at du ikke har haft held til at finde dem :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja... jeg har da et par besøg på onkologisk afdeling hvor jeg er blevet behandlet for begyndende celleforandringer i huden, så du kan være evig forvisset om at jeg hverken tager naturligt sol, bruger kræftfremkaldende selvbruner eller hopper under cancergrillen... 

 

så langt så godt :) 

 

jeg har ganske rigtigt saltvand i mine bryster... og har måttet give ret så mange af mine gæster et decideret kursus i hvordan de skulle kende mine "falske" bryster fra den ægte vare :)  - er de så stadig definitorisk falske ? når man skal have kursus i at kende dem fra ægte ? 

 

 

hvori består det afskyvækkende og frastødende ?  du har da ganske ret i at kunstige bryster sagtens kan være 500 ml betonstøbning hvis de er lavet dårligt - men det er jo ikke alle der har betjent sig af 3 rangs kirurger og lavbudget implantater :)

 

 

Det hele handler om smag og behag... hvad der frastøder dig tiltrækker andre.... og selvfølgelig findes der da uden tvivl små-brystede piger der lige som jeg ikke har forkærlighed for sygdomsfremkaldende farvepaletter :)

 

at det ikke er lykkedes dig at finde hvad du søger skyldes næppe at de ikke er der... blot at du ikke har haft held til at finde dem :)

 

Det lyder godt at du i det mindste er ærlig omkring at de er ikke er ægte. 

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men det er frastødende, hvis de er lavet så de ikke ser ud som naturlige bryster, eller at pigen påstår, at de er ægte selvom man kan se at de er falske (det har jeg faktisk oplevet en enkelt gang). Jeg ved godt at det sidste er svært at vurdere, da det ikke altid er tydeligt at se om der er et ar. Med hensyn til solarie og selvbruner, så er det jo igen kun min egen mening, at det er frastødende. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overordnet er jeg nok mest til kvinder som de er skabt fra naturens side.

Men dullet op fra top til tå, er sgu slik for øjet, for mit vedkommende :P

Jeg er til alt muligt, høj / lav, tyk / tynd, naturlig / ikke naturlig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jasmins bryster er skam flotte og dejlige at lege med.

Selvom at de er hjulpet på vej, er de bestemt lige så fine som naturlige afslagsen, faktisk ret svært at skelne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...