Hop til indhold
afløbsrenseren

Massage i Brylle

Recommended Posts

Hejsa.

 

Egentligt ikke noget nyt under solen, men har lige været til en tidlig gang tirsdags massage i Brylle ( med Patty ;) ) og selv om jeg har været der mange gange siden de startede, så er det stadig en fornøjelse at komme der, så selv om det ikke er nyt skal vi ikke helt glemme at give roser :) .

 

Rigtig god massage af læg - baller og ryg med både fingre og albuer tilpas hårdt, for derefter at afslutte med b to b, med hvad deraf følger .

 

Derefter puste ud - bad og det hele med søde smil.

 

Altid dejligt at komme hos jer Suisi .

 

Og nu er der knager til at hænge tøjet på     :wink: .

 

 

VH

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Det er længe siden jeg sidst har skrevet, det er dog ikke fordi jeg ikke har oplevet noget, men man bliver lidt træt af det når nogen ikke tager ens indlæg seriøst, hvad jeg var ude for sidst jeg skrev om massage i Brylle.

Blev lidt inspireret af Afløbsrenseren indlæg og  kan fortælle at også jeg har haft mange gode oplevelser hos pigerne i Brylle, og det uanset om det er Susie , Patty eller Rissa man bliver forkælet af . Jeg kan se at nogen ind imellem skriver at  Patty og Rissa ikke er til det og det , men prøv at snakke med pigerne om det  og så ellers vær søde ved dem , så kan man få det som man vil. Jeg vil i hvert fald rose dem alle for ,at altid at give mig en god behandling når jeg besøger Fyns bedste og mest seriøse thaimassage sted .  Har den store fornøjelse at skal besøge dem , og have en time med det hele i meget nær fremtid med Patty .

Mange gode hilsner fra Ara

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hej igen.

Det er længe siden jeg sidst har skrevet, det er dog ikke fordi jeg ikke har oplevet noget, men man bliver lidt træt af det når nogen ikke tager ens indlæg seriøst, hvad jeg var ude for sidst jeg skrev om massage i Brylle.

Blev lidt inspireret af Afløbsrenseren indlæg og  kan fortælle at også jeg har haft mange gode oplevelser hos pigerne i Brylle, og det uanset om det er Susie , Patty eller Rissa man bliver forkælet af . Jeg kan se at nogen ind imellem skriver at  Patty og Rissa ikke er til det og det , men prøv at snakke med pigerne om det  og så ellers vær søde ved dem , så kan man få det som man vil. Jeg vil i hvert fald rose dem alle for ,at altid at give mig en god behandling når jeg besøger Fyns bedste og mest seriøse thaimassage sted .  Har den store fornøjelse at skal besøge dem , og have en time med det hele i meget nær fremtid med Patty .

Mange gode hilsner fra Ara

 

Undskyld mig....men jeg er satme ved at være træt af at høre på: "vær søde ved dem og så bla bla bla". Jeg har ikke noget imod pigerne i Brylle, har ingen problemer med at være en gentleman og oplever heller ikke mangel på kemi. Det er fint, at I har så gode oplevelser på stedet, men lad nu være med at indikere, at hvis man ikke har det, så skyldes det at man ikke er sød. Nu kommer jeg en del til København, og må bare sige, at det slet ikke tåler sammenligning ift. den oplevelse, som man kan få øst for Storebælt. I mangel på bedre, så vil jeg dog gerne hylde Sussie, Patty og Risa for at stille sig til rådighed for fynske mænd, der gerne vil have mere end massage.

 

Og nej. Det er på INGEN måde Fyns mest seriøse thaimassage sted; nærmere det modsatte. Seriøse thaimassagesteder findes der masser af i Odense! I Brylle er det det ligeså meget et bordel, som det er et massagested. Punktum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tzatiki,

 

Jeg har tidligere set en del gode indlæg fra din hånd, men hvad er lige pointen med dit seneste indlæg?

 

Jeg kan forstå fra en anden tråd, at du har haft nogle størrelsesmæssige udfordringer i Brylle - men jeg tror nu ikke Ara på nogen måde forsøger at indikere, at netop du ikke opfører dig ordentligt.

En generel opfordring til at være søde ved hinanden bør vel ikke kunne provokere nogen?

 

Ara har lige været igennem hele møllen på et tidligere indlæg, hvor en anden forum deltager i den grad følte trang til at lufte sine holdninger.

Jeg ved ikke om du havde "fornøjelsen" af at følge den tråd?

 

Jeg kan forstå, at du trives bedst med hvad der tilbydes øst for Storebælt - det er jo fint.

Heldigvis er der jo i massage markedet noget for enhver smag. 

At "hylde" pigerne i Brylle for deres arbejde "i mangel på bedre" fremstår dog i mine øjne en lille smule nedladende, både overfor pigerne i Sabai Dee og de mange kunder, der faktisk synes rigtig godt om dette sted.

 

Nu ved jeg jo ikke helt hvad du går efter når du opsøger et Thai massage sted som Sabai Dee.

Men min oplevelse af stedet er meget i tråd med ovenstående kommentarer fra såvel Ara som Afløbsrenser; et massagested, der tilbyder virkelig god og kvalificeret massage, super service, godt humør og ja - mulighed for ekstra, hvis det ønskes.

 

Jeg opfatter Sabai Dee primært som et massagested hvor massagen (der jo selvfølgelig varierer efter hvem der masserer) har primært fokus, og hvor andre ydelser er et add-on.

Hvis man går mere efter de ekstra ydelser end selve massagedelen, så findes der givet andre steder, der har mere fokus på dette.

 

BTW - nu ved jeg jo ikke om du har fulgt tidligere nævnte tråd, og jeg ønsker for alt i verden ikke endnu en princip diskussion om hvad der er massagested og hvad der er bordel. Vil blot påpege, at i førnævnte tråd stod det ganske klart, at Sabai Dee ikke bryder sig om at blive klassificeret som et bordel, men betragter sig selv som et massagested og ønsker at markedsføre sig som sådan. 

Ordbogsdefinitioner til trods går der vel ikke noget af nogen ved at respektere et sådant ønske? :)

 

God dag til alle :)

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mærkeligt at man kan næsten ikke rose piger her i brylle.

Det gøre ikke noget. Vi gøre hvad vi kan og vi glad for en rigtig søde kunde som forstår og behandler os med respekt. I dette verden er ingen perfekt. En dag vil Sabai dee også stop og lukket ned. Hvor mange piger vil arbejde som sådan forevig.

Vi kan ikke råber højt til noget som skal være på vores side.

Alligevel Vi fra brylle vil gerne sige tak til alle kunde som kommer på besøge, støtte og rose os. Vi prøver så godt vi kan. Det meste ved vi godt at vi fokuserer meget på massage og en god service.

knus

Suisi, patty og Risa.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hej Tzatiki,

 

Jeg har tidligere set en del gode indlæg fra din hånd, men hvad er lige pointen med dit seneste indlæg?

 

Jeg kan forstå fra en anden tråd, at du har haft nogle størrelsesmæssige udfordringer i Brylle - men jeg tror nu ikke Ara på nogen måde forsøger at indikere, at netop du ikke opfører dig ordentligt.

En generel opfordring til at være søde ved hinanden bør vel ikke kunne provokere nogen?

 

Ara har lige været igennem hele møllen på et tidligere indlæg, hvor en anden forum deltager i den grad følte trang til at lufte sine holdninger.

Jeg ved ikke om du havde "fornøjelsen" af at følge den tråd?

 

Jeg kan forstå, at du trives bedst med hvad der tilbydes øst for Storebælt - det er jo fint.

Heldigvis er der jo i massage markedet noget for enhver smag. 

At "hylde" pigerne i Brylle for deres arbejde "i mangel på bedre" fremstår dog i mine øjne en lille smule nedladende, både overfor pigerne i Sabai Dee og de mange kunder, der faktisk synes rigtig godt om dette sted.

 

Nu ved jeg jo ikke helt hvad du går efter når du opsøger et Thai massage sted som Sabai Dee.

Men min oplevelse af stedet er meget i tråd med ovenstående kommentarer fra såvel Ara som Afløbsrenser; et massagested, der tilbyder virkelig god og kvalificeret massage, super service, godt humør og ja - mulighed for ekstra, hvis det ønskes.

 

Jeg opfatter Sabai Dee primært som et massagested hvor massagen (der jo selvfølgelig varierer efter hvem der masserer) har primært fokus, og hvor andre ydelser er et add-on.

Hvis man går mere efter de ekstra ydelser end selve massagedelen, så findes der givet andre steder, der har mere fokus på dette.

 

BTW - nu ved jeg jo ikke om du har fulgt tidligere nævnte tråd, og jeg ønsker for alt i verden ikke endnu en princip diskussion om hvad der er massagested og hvad der er bordel. Vil blot påpege, at i førnævnte tråd stod det ganske klart, at Sabai Dee ikke bryder sig om at blive klassificeret som et bordel, men betragter sig selv som et massagested og ønsker at markedsføre sig som sådan. 

Ordbogsdefinitioner til trods går der vel ikke noget af nogen ved at respektere et sådant ønske? :)

 

God dag til alle :)

 

Jeg ønsker heller ikke en principiel diskussion omkring hvad der er et bordel og hvad der ikke er et bordel. Jeg er dog ligeglad med, hvad Suisi bryder sig om og ikke bryder sig om at få kaldt sit sted. Min pointe - og anke - er, at det IKKE kan kaldes for fyns mest seriøse massagested. Det er simpelthen den værste gang vrøvl. Ja, så kan vi selvfølgelig starte en ny principiel diskussion om, hvad der ligger i ordet "seriøs", men vi kunne også lade være.

 

Igen, jeg har slet ikke noget imod dette sted, og jeg er da enig i, at man får udmærket massage, som dog på ingen måde er bedre end de 5 forskellige thaimassagesteder, som jeg har afprøvet på Fyn - altså steder, der kun tjener penge på massage.

 

Jeg synes simpelthen, at det er utroligt, at man ikke kan komme med en anden mening om dette sted uden at skulle komme i debat og uden at skulle se Suisi forsvare sig selv.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære tzatiki.... selvfølgelig kan man godt kommer med ders menning.

men jeg forstår heller ikke at når en som har skrivet eller rose os, så kommer også debat bagefter... for hvad???? eller må aldrig skriver godt om os....

kære alle kunderne i løbe næste år, Maj eller juni måned skal I nok ikke høre mere om os fra brylle.

Så det ro på.

er det forkert hvis man forsvar sig selv?

Jeg ikke mener at jeg forsvare mig selv da jeg skrive noget her inden.

Jeg ved det ikke hvor mange gange som kunde kommer hos os, og fortæller at de blive smidt ud fra et sted fordi de vil kun bestille almindelig massage. Hos os når det står massage klinik er jo uanset hvad kunde bestille vi nødt til at give massage. Både kvinder og mænd. Det er vi jo massage klinik.

Redigeret af Suisi
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Suisi - Patty og Risa.

 

 

Det er vi da mange der er meget kede af og høre  :sad: .

 

VH

 

 

Kære tzatiki.... selvfølgelig kan man godt kommer med ders menning.

men jeg forstår heller ikke at når en som har skrivet eller rose os, så kommer også debat bagefter... for hvad???? eller må aldrig skriver godt om os....

kære alle kunderne i løbe næste år, Maj eller juni måned skal I nok ikke høre mere om os fra brylle.

Så det ro på.

er det forkert hvis man forsvar sig selv?
Jeg ikke mener at jeg forsvare mig selv da jeg skrive noget her inden.

Jeg ved det ikke hvor mange gange som kunde kommer hos os, og fortæller at de blive smidt ud fra et sted fordi de vil kun bestille almindelig massage. Hos os når det står massage klinik er jo uanset hvad kunde bestille vi nødt til at give massage. Både kvinder og mænd. Det er vi jo massage klinik.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Undskyld mig....men jeg er satme ved at være træt af at høre på: "vær søde ved dem og så bla bla bla". Jeg har ikke noget imod pigerne i Brylle, har ingen problemer med at være en gentleman og oplever heller ikke mangel på kemi. Det er fint, at I har så gode oplevelser på stedet, men lad nu være med at indikere, at hvis man ikke har det, så skyldes det at man ikke er sød. Nu kommer jeg en del til København, og må bare sige, at det slet ikke tåler sammenligning ift. den oplevelse, som man kan få øst for Storebælt. I mangel på bedre, så vil jeg dog gerne hylde Sussie, Patty og Risa for at stille sig til rådighed for fynske mænd, der gerne vil have mere end massage.

 

Og nej. Det er på INGEN måde Fyns mest seriøse thaimassage sted; nærmere det modsatte. Seriøse thaimassagesteder findes der masser af i Odense! I Brylle er det det ligeså meget et bordel, som det er et massagested. Punktum.

 

Jeg giver dig ret, uanset hvilket klinik/bordel det handler om. Vi er kunder, de prostituerede burde være i stand til at klare alle almindelige situationer, ubehøvlet opførsel eller vold undtaget.

 

Nu truer Suisi med at hun lukker. Tag det roligt brødre. Når ën dør lukker i, åbner der sig en ny. Sådan er livet bare.

 

Jeg har grint meget af den prostituerede hos Suisi, som klagede over at en pik var for stor. Stort set alt kan komme der op, hvis man ikke har for travlt. Sørger man for at smøre lidt, naturligt eller med andre glidemidler. At det kulle være kundens skyld, det er da rablende. Det må da være den protituerede. som har ansvaret. Ellers klag til bordelmutteren.

 

Det er iøvrigt et spændende forhold, Ara har til Brylle. Tror i mig ikke, så søg på alle hans/ hendes indlæg her på EG. Der var også en anden inde at forsvare Suisi og hendes bordel, Der var helt tydeligt, ud fra min beskedne mening, brugt Google translate. :-|  :-|  :-|

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære afløbsrenseren.

Jeg er på vejen at flytte tilbage til Thailand og derfor butik vil lukket. Patty vil åbent sin egen i Kbh efter april og Risa få en job i et anden sted.

Det er nok med ballade som massage, massør og prostitution. Jeg har nok lov mig selv når alt er klar så vil jeg lukket og nu snart på tiden. knus. Suisi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Stumt. Uanset hvad folk skrive eller jeg skrive er altid forkert i din øjne.

Du er den klogeste i veorden og dygtig. Især med at gøre person ked af det og du grin bagefter.

100% at jeg ikke bordelmutteren. Alle arbejder for sig selv. Omkring risa ... store Pik eller ej hvad som helst det hende som bestemt. Jeg kan ikke hjælp og tving ikke pige at arbejde. Det er det at du som mennesker ikke en gang kendt mig men din mund og ord er allerede dikte og prøver at give alle skyld til mig.. BARE FORFI JEG ER SUISI.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Kære Stumt. Uanset hvad folk skrive eller jeg skrive er altid forkert i din øjne.

Du er den klogeste i veorden og dygtig. Især med at gøre person ked af det og du grin bagefter.

100% at jeg ikke bordelmutteren. Alle arbejder for sig selv. Omkring risa ... store Pik eller ej hvad som helst det hende som bestemt. Jeg kan ikke hjælp og tving ikke pige at arbejde. Det er det at du som mennesker ikke en gang kendt mig men din mund og ord er allerede dikte og prøver at give alle skyld til mig.. BARE FORFI JEG ER SUISI.

 

Suisi. Hvis jeg gør dig ked af det, er det dit problem. Du er en professionel bordelmutter, som på en eller anden måde modtager afgifter fra de prostituerede, som du har i arbejde. Kører di franchaise som Burger King.  Eller hvordan løber det sammen. Eller taaber du ligefrem ved at hjælpe dine søstre, naboer fra landsbyen, osv? Kom med detaljerne. Du skal ikke fortælle mig, at de penge du har tjent her i DK, kun er kommet fra ydelser leveret med egen krop.

 

Hvis du ikke kan finde ud af at lære en af dine prostituerede at forberede sin guldgrube til en ordenligt basker, så har du et problem. Der skal tid til, smørelse, opspil, osv, Så går det fint. Et triks er at hun starter med at sidder overst, og lirker den ind som hun nu kan.

 

Der er måske også tale om slitage.Vi kalder det hudløshed på dansk. Det opstår ved overdreven misbrug af en bestemt legemsdel.

 

Du forsvarer dig mod alt, uanset hvor konstruktiv kritiken er.

 

Hvordan går det hjemme i Thailand? Er dit palads bygget færdig, har du forberedt det halve kg guld omkring halsen, som du skal ankomme til hos familien. Der er jo prestigee over alt.. PS!! pas på at Nok Air ikke kræver overvægt :grin:

 

Jeg ønsker dig en god rejse hjemover. Det plejer at være sådan med de flere hundrede tusinde af thai prostituerede, som vender hjem, at de har laavet klumpen. Via egen og andres kroppe.. Din familie glæder sig sikkert. 

 

God hjemrejse.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Suisi. Hvis jeg gør dig ked af det, er det dit problem. Du er en professionel bordelmutter, som på en eller anden måde modtager afgifter fra de prostituerede, som du har i arbejde. Kører di franchaise som Burger King. Eller hvordan løber det sammen. Eller taaber du ligefrem ved at hjælpe dine søstre, naboer fra landsbyen, osv? Kom med detaljerne. Du skal ikke fortælle mig, at de penge du har tjent her i DK, kun er kommet fra ydelser leveret med egen krop.

Hvis du ikke kan finde ud af at lære en af dine prostituerede at forberede sin guldgrube til en ordenligt basker, så har du et problem. Der skal tid til, smørelse, opspil, osv, Så går det fint. Et triks er at hun starter med at sidder overst, og lirker den ind som hun nu kan.

Der er måske også tale om slitage.Vi kalder det hudløshed på dansk. Det opstår ved overdreven misbrug af en bestemt legemsdel.

Du forsvarer dig mod alt, uanset hvor konstruktiv kritiken er.

Hvordan går det hjemme i Thailand? Er dit palads bygget færdig, har du forberedt det halve kg guld omkring halsen, som du skal ankomme til hos familien. Der er jo prestigee over alt.. PS!! pas på at Nok Air ikke kræver overvægt :grin:

Jeg ønsker dig en god rejse hjemover. Det plejer at være sådan med de flere hundrede tusinde af thai prostituerede, som vender hjem, at de har laavet klumpen. Via egen og andres kroppe.. Din familie glæder sig sikkert.

God hjemrejse.

Helt ærlig Stump

Det var faneme en led svada.

Hvordan kan du da synke så lavt? Ynkeligt.

Kan du huske hvordan man skammer sig? Ja? Så gør det-NU!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

 

Ja jeg har jo forstået at stump har en stor pik, de resurser som er brugt på at lave den er åbenbart taget andet vigtigt sted....... 

 

 

Men ingen tvivl om at han hygger sig med det han skriver nedladende om andre, både her og i andre indlæg.

 

Kender dig ikke stump, men det er ikke lutter positive tanker man får ved at læse dine kommentarer .

 

 

Men ordet er jo da frit sååå.

 

 

VH

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er målløs over, at man kan debattere et emne på ovenstående måde.

For pokker: Tænk jer (ingen nævnt, ingen glemt) for pokker om, før I skriver.

Tænk på hvad jeres formål med at skrive er. Skriv derefter. Og læs det så igennem med modtagernes øjne, og se om ikke der er noget, der bør rettes til. Det er det som regel :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager lige et minus point for at skrive:

STØRRE FJOLS SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER...............

Sorry

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Til Jer som har trukket jeres kritik af mine indlæg. Jeg skal skamme mig, osv. Hvad er det der er galt med det jeg skriver? Fortæl mig hvilke faktuelle fejl der er, og jeg vil erkende fejl, og undskylde så godt jeg kan.

 

Fortæl lidt om jeres viden om de thai prostitueredes baggrund. 

 

Jeg går kun til Suisi fordi hun ikke tåler kritik. Hun er formodentlig bare en ud af hundrede tusinder thai enlige mødre (mange af den har dog stadig haft en mand, som de solidarisk har sendt penge til, eller helt unge piger, som deres familier har presset ud i den store verden, for ar forbedre hverdagen hjemme i den lille landsby.

 

Jeg siddeer ikke og fantaserer om de her emner. Og det ved de thaiprostituerede, som Suisi formodentlig ganske udmærket.

 

Tag bare et emne som hvad hun vender hjem til. Det er sgu da spændende, Er paladser færdigt, hvor mange Toyotater holder der i gården, hvor mange grisefarme eller gummiplantager er der kommet ud af diverse medfødte guldminer?

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at Stump er ekspert på thai området.

 

Har selv erfaringer og kan nikke genkendende til det, som Stump generelt har skrevet.

 

Så det er vel ok at der også er fokus på den side af thai miljøet, som vi aldrig hører om.

 

Det synes jeg er interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære afløbsrenseren.

Jeg er på vejen at flytte tilbage til Thailand og derfor butik vil lukket. Patty vil åbent sin egen i Kbh efter april og Risa få en job i et anden sted.

Det er nok med ballade som massage, massør og prostitution. Jeg har nok lov mig selv når alt er klar så vil jeg lukket og nu snart på tiden. knus. Suisi.

 

Jeg tror vi er mange der er virkelig ked af at høre hvis du/i lulkker Suisi. :-(

 

Hvornår regner du med at du lukker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suisi. Hvis jeg gør dig ked af det, er det dit problem. Du er en professionel bordelmutter, som på en eller anden måde modtager afgifter fra de prostituerede, som du har i arbejde. Kører di franchaise som Burger King.  Eller hvordan løber det sammen. Eller taaber du ligefrem ved at hjælpe dine søstre, naboer fra landsbyen, osv? Kom med detaljerne. Du skal ikke fortælle mig, at de penge du har tjent her i DK, kun er kommet fra ydelser leveret med egen krop.

 

Hvis du ikke kan finde ud af at lære en af dine prostituerede at forberede sin guldgrube til en ordenligt basker, så har du et problem. Der skal tid til, smørelse, opspil, osv, Så går det fint. Et triks er at hun starter med at sidder overst, og lirker den ind som hun nu kan.

 

Der er måske også tale om slitage.Vi kalder det hudløshed på dansk. Det opstår ved overdreven misbrug af en bestemt legemsdel.

 

Du forsvarer dig mod alt, uanset hvor konstruktiv kritiken er.

 

Hvordan går det hjemme i Thailand? Er dit palads bygget færdig, har du forberedt det halve kg guld omkring halsen, som du skal ankomme til hos familien. Der er jo prestigee over alt.. PS!! pas på at Nok Air ikke kræver overvægt :grin:

 

Jeg ønsker dig en god rejse hjemover. Det plejer at være sådan med de flere hundrede tusinde af thai prostituerede, som vender hjem, at de har laavet klumpen. Via egen og andres kroppe.. Din familie glæder sig sikkert. 

 

God hjemrejse.

Stump, har du taget din piller i dag. Du kan ringer til ambulant behandling, hvis du ikke har flere.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da dejligt for Suisi at hun efter et par års hårdt arbejde kan stoppe i denne branche og starte et nyt liv i Thailand. Jeg har mere ondt af de piger som ikke formår at stoppe i branchen, selv om de dybest set ikke har lyst til det de laver. Jeg kan ikke se hvorfor nogen behøver at nedgøre Suisi for hvordan hun tjener sine penge. Hun skader vel trods alt ingen ved det arbejde hun udøver?

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...