Hop til indhold

Nana Thaimassage i Solbjerg

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer på Solbjerg-kanterne imorgen. Er der nogen, der vil dele erfaringer ud med hensyn til Nana?

• 1 month later...
Skrevet

Nogle der har besøgt Solbjerg for nyligt?

Jeg var forbi for en måneds tid siden. Fik massage af en flot og ualmindelig velskabt kvinde. Så vidt jeg husker hedder hun Pha. HJ var ikke noget at skrive hjem om, men alene synet af så dejlig en kvinde var alle pengene værd.

Skrevet

Har lige været et smut forbi Solbjerg , ville bare lige have en gang massage og måske et hurtigt HJ  , men i guder hvor er hun da bare lækker , liderligheden vandt over nærigheden og hun fik mine 1000,- 

kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så lækker sex , hun er virkelig fræk og indlevende , måske var der bare kemi :)  

jeg er totalt dårlig til at bedømme alder på thai piger men gætter på et sted i 30'erne  ikke at det betyder noget når man får sådan en GFE  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Skrevet

Spændende med så positive omtaler om Solbjerg.

Fair nok at det er svært at bedømme alderen, men hvordan er udseendet - er hun slank, har hun små/store bryster, har hun kønt ansigt eller hvad er det der gør hende lækker ??

Skrevet

Hun er bare naturlig smuk ( som de fleste thaipiger)  , ikke tyk men heller ikke tynd , bryster er vel en god C skål lige tilpas til mine hænder  :cool:

Hun skal opleves ;) 

Skrevet

P.S. massagen er ikke det i skal køre til Solbjerg efter , den minder mere om lidt nussen på ryggen  ;) 

Skrevet

Har lige været et smut forbi Solbjerg , ville bare lige have en gang massage og måske et hurtigt HJ  , men i guder hvor er hun da bare lækker , liderligheden vandt over nærigheden og hun fik mine 1000,- 

kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået så lækker sex , hun er virkelig fræk og indlevende , måske var der bare kemi :)

jeg er totalt dårlig til at bedømme alder på thai piger men gætter på et sted i 30'erne  ikke at det betyder noget når man får sådan en GFE  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Fik du tilfældigvis et navn også? Jeg er bare lidt interesseret i at høre, om det tilfældigvis skulle være Pim eller Malee, der er tilbage i Solbjerg. :)

Skrevet

Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hendes navn men det var noget med J og J  måske jin jin  eller sådan noget  , jeg var mere optaget af at kigge på de bryster end at huske navn  sorry   :geek:

Skrevet

Var de ægte eller kunstige de dejlige bryster? :-)

Skrevet

De var ægte  :mrgreen:

Hej.

Skal til Århusområdet på søndag. Er hende med "J" noget at køre til Solbjerg efter?

Jeg tænker på hendes ydelser, udseende og priserne..

Aalborg

Skrevet

Svært at sige om du får den samme oplevelse som mig , men i forhold til hvad jeg normalt får for 1000 kr i århus synes jeg det er turen værd  ;)  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.