Hop til indhold

Ribegade, vejle NO GO

Featured Replies

Skrevet

Så besøgte jeg stedet efter gode anmeldelser.

Der var da pænt og rent og jeg aftalte en times massage med det hele.

Efter ti minutter blev jeg bedt om at vende og pigen tog tøjet af og lejede kort med banditten. Gummi på og deruad. Ok sex i ti min. Med det sædvanlige støn....

Derefter troede jeg at hun ville fortsætte massagen, men nej nej. Smut du bare op i bad.

30 min stod jeg på gaden 1000 kr fattigere.

Kommer ALDRIG igen.

Skrevet

Ked af at høre. Jeg havde som tidligere anmeldt en god oplevelse. Men det sker efter min mening tit, at når nogen bliver omtalt positivt her så slækker de på kvaliteten for at klare så mange mænd som muligt. Så klinger kasseapparatet kortvaret, men så kører de ned i forglemmelsen igen.

F

Skrevet

Rigtigt Flemming8000 typisk hos thaipiger de bliver griske, og kan ikke få penge nok så der skal bare kunder igennem butikken  :cool:

knaldehunden

Skrevet

Rigtigt Flemming8000 typisk hos thaipiger de bliver griske, og kan ikke få penge nok så der skal bare kunder igennem butikken  :cool:

knaldehunden

Skrevet

Det er en skam, for ligesom 8000Flemming, havde jeg en rigtig fin oplevelse. Men knaldehunden - stammer du også når du taler? :-P

Skrevet

Huaa laan er du stadigvæk en klaphat ?? Man kan vel komme til at trykke 2 gange på et tastatur uden en idiotisk kommentar fra dig

Redigeret af knaldehunden

Skrevet

Godt ord igen knaldehunden. Vi er her kun een gang og livet er ganske enkelt for kort til vredesudbrud over bagateller :-) Må du have en herlig aften.

Optimistisk hilsen

Huaa Laan

• 2 weeks later...
Skrevet

Var der for ca 14 dage siden, og fik næsten nøjagtige samme dårlig behandling som kammerjunkermand. Har efterhånden prøvet de fleste steder i Horsens/Vejle området, og Ribevej 6 i Vejle er helt klart det dårligste oplevelse til dato :sad:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.