Jernsvinet 13991 Skrevet 10. November, 2014 (edited) BH Størrelser Har I tænkt på hvorfor ABCDEF bliver brugt til at definere BH størrelser. A=Acceptabel B=Beautyfull C=Champions D=Dejlige E=Enorme F=falske Redigeret 10. November, 2014 af Jernsvinet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. November, 2014 BH Størrelser Har I tænkt på hvorfor ABCDEF bliver brugt til at definere BH størrelser. A=Acceptabel B=Beautyfull C=Champions D=Dejlige E=Enorme F=falske jeg har en veninde med ægte I skåle... står det så for "incredibles" ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. November, 2014 Min kæreste har også en i-85 De er fandme fine!.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 11. November, 2014 Jeg har været sammen med en som havde narturlige k Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. November, 2014 Og jeg har en struttende SA Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. November, 2014 jeg har en veninde med ægte I skåle... står det så for "incredibles" ??? Nærmere: Impossible - har du fotos? - gerne store Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McClane 63 Skrevet 12. November, 2014 hej Jasmin Din veninde kan vel ikke findes i massage brancen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 12. November, 2014 Kære alle derude - - det er også meget godt med alle jeres bogstaver Men hvad så med hende her : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 13. November, 2014 Kære alle derude - - det er også meget godt med alle jeres bogstaver Men hvad så med hende her : '> Er der nok bogstaver i alfabetet : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 13. November, 2014 Kære alle derude - - det er også meget godt med alle jeres bogstaver Men hvad så med hende her : '> Er der nok bogstaver i alfabetet : Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 13. November, 2014 Ja det har taget overhånd med frk Charms. Meget overhånd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg