Hop til indhold
Jernsvinet

Lang Tissemand

Recommended Posts

En Lang tissemand.

En mand kommer ind til lægen og siger at hans tissemand er 50 cm. Den var stor sagde lægen. Kan du gøre noget ved det siger manden. Lægen svare at han skal få en frø til at sige nej og så mister du 10 cm.

Manden finder en frø og spørger: vil du kysse mig. Nej svare frøen. Det var 10 cm. Vil du kysse mig. Nej svare frøen. Det var 20 cm. Manden tænker at den er godt nok stadig stor. Så han spørger igen. Vil du kysse mig. Nej,nej og atter nej.

Ja, nogen gange tænker man om ikke det er det modsatte, der sker for piger, der ønsker sig en brystforstørrelse  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt a la:

En kvinde kommer ind til lægen og viser at hendes bryster kun er størrelse A. "De er godt nok små", siger lægen. "Kan du gøre noget ved det?" spørger kvinden. Lægen svarer, at kan hun få en frø til at sige ja, får hun størrelse B.

Kvinden finder en frø og spørger: Vil du kysse mig? Ja, siger frøen og hun får størrelse B. Kvinden spørger igen: "Vil du kysse mig?" og hun får størrelse C. Kvinden tænker at de godt stadig er små og spørger igen: Vil du kysse mig? "Ja, ja og atter ja".

:roll: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...