Hop til indhold
Gæst

GANGBANG i Vejle den 20. nov lækker pige på 23 med struttende E skål

Recommended Posts

Guest Kowalski

skriv pænt og ordentligt reknas. gb-peter har vist, såvidt vi er orienteret, et udemærket ry som arrangør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser da yderst interessant ud og GB-Peter har været en god vært, ved de arrangementer, som jeg har deltaget i. 

 

Er det en glædespige, som ligger krop til eller er det en privat person? Brysterne tyder lidt på det første .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som jeg har forstået det, så er hun ikke i den forstand GP - men kan godt finde på en gang hvert halve år eller noget i den stil at "skeje lidt ud" f.eks. ved at "lege" GP eller lign. f.eks. besøge en swingerklub.

 

Det jeg tydeligt kan forstå, er at det primært, er lystbetonet, det hun foretager sig.

 

Mvh Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da noget underligt noget at skrive ??? rufferi manden og lugter langt væk ???

Jeg her deltaget flere gange og Peter er da en utrolig flink og rar mand + at han da behandler pigerne med respekt og er hele tiden obs på om de er okay under akten.

Den ene gang var jeg der til det sidste og sad og fik en kop kaffe med Peter og pigen , hvor hun gav udtryk for hun syntes det både havde været frækt og ikke mindst hyggeligt og jeg ved hun har været der en gang efter og hvis han var en skidt fyr og at det skulle lugte langt væk havde hun nok ikke kommet tilbage :wink:  så ved ikke lige hvor du får det fra Reknas.

 

Bakkely.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da noget underligt noget at skrive ??? rufferi manden og lugter langt væk ???

Jeg her deltaget flere gange og Peter er da en utrolig flink og rar mand + at han da behandler pigerne med respekt og er hele tiden obs på om de er okay under akten.

Den ene gang var jeg der til det sidste og sad og fik en kop kaffe med Peter og pigen , hvor hun gav udtryk for hun syntes det både havde været frækt og ikke mindst hyggeligt og jeg ved hun har været der en gang efter og hvis han var en skidt fyr og at det skulle lugte langt væk havde hun nok ikke kommet tilbage :wink:  så ved ikke lige hvor du får det fra Reknas.

 

Bakkely.

Enig for  l a n g t  ude !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm Hmm blow med kondom lyder kedeligt, normalt ved et sådan arrangement er det u/kondom, ligeledes er prisen også steget med 200 kr både mandag og torsdag. Mandag tilbydes der dog ægte blowjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm Hmm blow med kondom lyder kedeligt, normalt ved et sådan arrangement er det u/kondom, ligeledes er prisen også steget med 200 kr både mandag og torsdag. Mandag tilbydes der dog ægte blowjob.

Du har ret. Vi var faktisk et par stykker der forlod sidste GB sammen. Vi talte om godt arrangement etc. og hvis pris på kr. 800 kunne holdes ville det være et "go" hver gang. Så hellere et tillæg for uden kondom og anal. Men ingen tvivl GB Peter og co. har et godt sted at afholde GB ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for opbakning  - jeg er glad for at I føler arrangementerne er hyggelige og at I kan mærke på pigerne at de også er tilfredse - det er nemlig vigtigt for os.

 

Mht. priser som der også skrives lidt om, så er priserne fuldstændigt op til den enkelte pige, men når de så som regel er nogenlunde ens, så er det naturligvis fordi vi også giver dem vores mening, bygget på den erfaring som vi har fået.

 

Det er nu ret normalt at det koster kr. 1000,- for 2 timer når pigen også er til analsex, men "Pikkens" forslag om et tillæg for analsex ligesom der er ved sex uden kondom, er taget til efterretning, og det vil vi nok foreslå pigerne fremadrettet - men det kan jo blive lidt rodet at holde styr på henad vejen, hvis vi  forestiller sig en pige der både er til analsex samt sex uden kondom - men lad os se hvad vi kan finde ud af.

 

Input - er altid velkomment - kritik ligeledes, der kan jo let være noget som vi ikke lige tænker på.

 

Mht. blow med kondom, så er vi ude i at det helt suverænt er pigen der afgør hvad hun tilbyder, og jeg kan garatere for at vi aldrig presser på for at en pige skal tilbyde noget som hun ikke har det godt med - det er vores helt klare ønske at pigen får en god oplevelse, og ikke skal lave noget som hun ikke bryder sig om, så hellere kikse et par deltagere.

 

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg synes det helt afgørende for mig, er at pigen er indlevende og nyder arrangmentet - og så er det mindre vigtigt om man har et kondom på når hun sutter eller ej, og hende som vi taler om her - elsker sex og i særdeleshed med flere mænd - hun plejer f.eks. at tage i swingerklub, for at være sammen med flere fyre - få en eller flere sandwich (og her taler vi ikke om et måltid) - den indgangsvinkel er efter min mening optimal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blow uden kondom er da selvfølgelig mest spændende, men under det lækre GB med Anne kunne jeg så også konstaterer, at de fleste deltagere havde planlagt at komme i munden på den gæve pige. Nok fordi at muligheden ikke byder sig derhjemme. Det betød, at der jævnligt blev fyldt helt op og mere til, så Anne hverken kunne nå at sluge eller have det hele i munden. Det var grænseoverskridende for mig, at skulle stikke pikken ind i samme mund bagefter, og set ud fra en sikker sex betragtning helt hen i vejret.  

 

Jeg står helt af, hvis man kan kneppe uden kondom. En ladning i starten af seancen og herligheden vil være snasket og ulækker resten af dagen. 

 

Så jeg glæder mig til GB den 20. november. Den 17. bliver uden min deltagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

count me in  .... AGAIN :-)

 

i forhold til ovenstående tråd, så er det min klare overbevisning at ham GB Peter nu ikke får så meget ud af det (rimeligt nok ... pigen er jo i centrum), men han får vist så han kan dække udgifter til lokale, kondomer osv osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fedt arrangement i dag. Pigen var superlækker og totalt i stødet til gagging og råknep i alle huller. Fedt når pigen er drivvåd, når man går i gang. Det lykkedes vist endda at give hende en forrygende orgasme, mens hun fik pik i begge ender.

 

Godt arrangement til Peter og tak for kampen til pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange tak for venlig omtale at arrangementet, "MM40", jeg så at du led da du måtte gå ;o) - og "webplugin" hun fik adskillige orgasmer - og til dig Peter-6, så er jeg rigtig glad for at du fik en god start oplevelse.

Lærke havde også en god dag, hun synes det var nogle søde fyre som var der og hun fik absolut en masse dejlig sex, og for interesserede, så har hun også tilkendegivet, at hun vil være frisk på at gentage successen senere.

 

Mht. det som Ronnie25 spørger om, med hvor mange der var ad gangen, så var der på det tidspunkt, hvor der var flest 6 mand i huset - og den sidste time 1-3 mand.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I reglen to, noget af tiden tre eller een. det var i den sidste tid. jeg ved ikke den første tid. Hun fortalte at hun mente der havde været 11 i alt. et passende antal efter min mening for en ung pige. En voksen kvinde kan nok tage en del flere vil jeg tro. Jeg kommer igen uanset hvem GB Peter finder frem.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...