Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var en tur i valby idag for at besøge denne smukke pige:

377822.jpg

Jeg kan ikke udelukke at billedet er ægte. Karla ser i hvert fald godt ud. Men hendes annonce lover:

"I offer...EVERYTHING
steamy hot cocktails, græsk, superfranks, megafransk, dansk, body to body massage, face-sitting, domination, girlfriend experience..etc
If you have a special fantacy we can explore it together ;) Everything is welcomed."

Hun havde absolut ikke tænkt sig at tilbyde "EVERYTHING" - langtfra. Jeg kommenterede hendes annonce; det vidste hun da godt, men hun var ligeglad. Jeg gik igen!!

Tlfnr. så vi kan huske det, når hun skifter navn: 71683732

Det blev Ratree's nye pige, som reddede dagen i en pragtfuld plan-B. Dér går man i hvert fald kke forgæves!

Hilsen Butus

Skrevet

Jeg var en tur i valby idag for at besøge denne smukke pige:

377822.jpg

Jeg kan ikke udelukke at billedet er ægte. Karla ser i hvert fald godt ud. Men hendes annonce lover:

"I offer...EVERYTHING

steamy hot cocktails, græsk, superfranks, megafransk, dansk, body to body massage, face-sitting, domination, girlfriend experience..etc

If you have a special fantacy we can explore it together ;) Everything is welcomed."

Hun havde absolut ikke tænkt sig at tilbyde "EVERYTHING" - langtfra. Jeg kommenterede hendes annonce; det vidste hun da godt, men hun var ligeglad. Jeg gik igen!!

Tlfnr. så vi kan huske det, når hun skifter navn: 71683732

Det blev Ratree's nye pige, som reddede dagen i en pragtfuld plan-B. Dér går man i hvert fald kke forgæves!

Hilsen Butus

Godt gået. Altså at du gik.

Skrevet

Veni, vidi vici

Min omskrivning:

Han kom, han så, han sejrede, nej han gik... :lol:

Jep: veni, vidi - et ivi :mrgreen:

Skrevet
  • Author

De er skøre de romere :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Troede lige det var "Ægyptiske Karla" og/eller Mira fra PG. Finsensvej, Frederiksberg..

Det var det så ikke.

Godt du gik

• 2 months later...
Skrevet

Næ..Karla på PG hedder igen Mira :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.