Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur i valby idag for at besøge denne smukke pige:

377822.jpg

Jeg kan ikke udelukke at billedet er ægte. Karla ser i hvert fald godt ud. Men hendes annonce lover:

"I offer...EVERYTHING
steamy hot cocktails, græsk, superfranks, megafransk, dansk, body to body massage, face-sitting, domination, girlfriend experience..etc
If you have a special fantacy we can explore it together ;) Everything is welcomed."

Hun havde absolut ikke tænkt sig at tilbyde "EVERYTHING" - langtfra. Jeg kommenterede hendes annonce; det vidste hun da godt, men hun var ligeglad. Jeg gik igen!!

Tlfnr. så vi kan huske det, når hun skifter navn: 71683732

Det blev Ratree's nye pige, som reddede dagen i en pragtfuld plan-B. Dér går man i hvert fald kke forgæves!

Hilsen Butus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur i valby idag for at besøge denne smukke pige:

377822.jpg

Jeg kan ikke udelukke at billedet er ægte. Karla ser i hvert fald godt ud. Men hendes annonce lover:

"I offer...EVERYTHING

steamy hot cocktails, græsk, superfranks, megafransk, dansk, body to body massage, face-sitting, domination, girlfriend experience..etc

If you have a special fantacy we can explore it together ;) Everything is welcomed."

Hun havde absolut ikke tænkt sig at tilbyde "EVERYTHING" - langtfra. Jeg kommenterede hendes annonce; det vidste hun da godt, men hun var ligeglad. Jeg gik igen!!

Tlfnr. så vi kan huske det, når hun skifter navn: 71683732

Det blev Ratree's nye pige, som reddede dagen i en pragtfuld plan-B. Dér går man i hvert fald kke forgæves!

Hilsen Butus

Godt gået. Altså at du gik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Veni, vidi vici

Min omskrivning:

Han kom, han så, han sejrede, nej han gik... :lol:

Jep: veni, vidi - et ivi :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...