Anders83 1 Skrevet 9. November, 2014 Jeg har haft et stort ønske om at besøge Juliette og det lykkedes at få en aftale i dag. Ringer på døren, og hun kommer ud... rigtig sødt og smilende pige. Jeg tror det er ikke hende på billederne, men hun ser fantastisk ud. Hun har en slank, solbrun krop og hendes bryster var store og lækre. Vi kommer til værelset og hun gav mig menukortet. Der var god kemi fra starten og jeg valgte straks en time. Hun forstår virkelig at give en mand følelsen af at være noget særligt og jeg kan varmt anbefale hende. Fransk, ride, missionær og doggy... Derefter gav hun en afslappende massage og så var tiden gået. Pisse godt.. Så alt i alt en super smuk pige og dejlig sex. http://side6.dk/resultatside/?q=6764 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 10. November, 2014 Vi kommer til værelset og hun gav mig menukortet. Hvordan er hendes menu ellers sammensat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders83 1 Skrevet 10. November, 2014 Jeg kiggede ikke så meget, men selvom hun tilbyder en masse forskellige ting. Jeg har betalt 1500kr for en time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg