Hop til indhold
HappyHippo

AM BACK TOWN BOYS!HOT LATINA NICOLE

Recommended Posts

bruger samme billeder som denne anmeldelse og det var derfor jeg tog afsted '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

hun bruger samme mobil nummer og samme billeder, MEN det er ikke den samme eller også er jeg taget ind af den forkerte, men det er sket før  :D

hende jeg mødte i Valby i Juni havde en gudinde krop og jorden dejligste brune bryster og var en super lækker Ebony

hende jeg mødte hertil aften, havde en super dejlig røv og en lækker figur, men hendes bryster, kan jeg kun beskrive ved at kalde det 'vandballoner med lang knude', jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive dem, så jeg må nok ta' lidt tæsk for den beskrivelse  :D 

hun tilbyder superfransk som også er på min favoritliste, men det er bare lidt tralala og tager den først i munden med gummi på

efter duppe fransk får den så rigeligt med smøreolie på både stempel og cylindergang, så det føltes som et stempel uden stempelring, der slet ikke passer

hun kysser kun på halsen og gider kun at være på toppen i 2 min, så vil hun på ryggen eller i doggy position

og når gummiet er fyldt er det for egen risiko at få det fjernet, da hun bare smider et ( ja kun 1 ) stykke af en køkkenrulle, det svarer til at tørre sig efter badet med et rosenblad

det var en oplevelse og jeg kommer ikke igen

jeg må ikke nævne en adresse eller noget i nærheden, så hun er et sted på Sjælland i et område hvor de er løbet tør for van(d)  :D

det er ikke hende på billederne

377952.jpg377953.jpg 377944.jpg 377943.jpg

377941.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...