Hop til indhold
der gute mand

Sylvia Harrislestr har hun ikke været i DK

Recommended Posts

Jeg ved ikke mht DK, men hun har været i Flensborg før på samme adresse. Jeg kan ikke huske om jeg lavede en anmeldelse, jeg kan i hvert fald ikke finde den igen. Det er også relativt længe siden.

Det er ikke hende på billederne. Hun er samme type, det vil sige langt lyst hår, ok krop med et par solide silikonebryster. Men knap så ung og sprød som billederne. Hun er nok først/midt i 30'erne. Hun giver en standard ydelse. Lad være med at forvente den store GFE-omgang. Men ok til en quickie. Så vidt jeg husker, gav jeg ikke mere end 100 EUR for timen, men jeg er ikke sikker, og det kan også have ændret sig. Det har i hvert fald været uden nogle ekstras.

Rettelse: Jeg har lige kigget på billederne igen. Det kunne i princippet godt være hende på billederne. Ansigtet på især nummer 2 hvor hun har et pink korset på, ligner sådan som jeg husker hende. Men i så fald er billederne nok ikke ligefrem nye...

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...