Hop til indhold

Recommended Posts

Ringede i eftermiddag til Katin og spurgte om RATI var der og fik svaret, bestilte så en time hos Rati og oplyste jeg ville være der om ca. 45 min. Kom til stedet på klokkeslettet, blev lukket ind og en anden pige bød velkommen, og viste mig ind, men det var ikke RATI og jeg spurgte Katin vor Rati var, fik svaret at hun lige var gået, men den anden var god oplyste hun. Jeg ville ikke ha den anden, og sagde at det var dårligt hun oplyste mig at RATI var der og ledig, men var gået når jeg kom til tiden. Jeg tror ikke RATI var der da jeg ringede, men er "idioten" først kommet ind tager han nok en anden.

Jeg mener Katin er blevet dårlig i sin opførsel. Så pas på fremover. Jeg kommer der ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede i eftermiddag til Katin og spurgte om RATI var der og fik svaret, bestilte så en time hos Rati og oplyste jeg ville være der om ca. 45 min. Kom til stedet på klokkeslettet, blev lukket ind og en anden pige bød velkommen, og viste mig ind, men det var ikke RATI og jeg spurgte Katin vor Rati var, fik svaret at hun lige var gået, men den anden var god oplyste hun. Jeg ville ikke ha den anden, og sagde at det var dårligt hun oplyste mig at RATI var der og ledig, men var gået når jeg kom til tiden. Jeg tror ikke RATI var der da jeg ringede, men er "idioten" først kommet ind tager han nok en anden.

Jeg mener Katin er blevet dårlig i sin opførsel. Så pas på fremover. Jeg kommer der ikke mere.

 

Jeg har i tidens løb et par gange oplevet det samme på thaiklinikker.

 

Man ringer og kan alligevel ikke regne med at få et ærligt svar, når man spørger efter bestemte piger.

Det er fup, bondefangeri og rent øv.

 

Man bør være opmærksom på dette og eventuelt have gjort op med sig selv, hvordan man vil reagere, før man overhovedet træder ind i klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eksemplet  er raket videnskab for begyndere. Læs og brug lille EG´ glimrende søgefunktion og du møder velforberedt op. Thaiklinikkerne vil jo gerne have kunder i butikken, så alle kneb gælder.

 

Om du kommer der mere  -  vent nu og se!     :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også servicen er gået gevaldigt nedad hos Katin. De sidste gange har massagen (som Katin tidligere leverede til UG) været slap og uengageret (af Katin selv). Samtidig er priserne steget markant, og der travlt som på et arabisk gedemarked. Katin løber ud og ind af værelset under massagen og besvarer ustandselig telefonen.

Nix, jeg gider heller ikke stedet mere - det findes bedre og billigere

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, så er det ikke bare mig der er blevet skuffet over Katin, har ellers besøgt hende mange gange da hun var på Jyllingevej, men hun har ændret karakter, måske for meget at lave. Kommer der ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

jeg har været der en gang og det var ok, men heller ikke mere, til gengæld var prisen pænt ikke ok - og forventninger blev ikke helt indfriet :(

 

hyg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke sådan, at bliver et sted "opdaget", så vil folk strømme til, hvorefter kvaliteten efter nogen tid typisk vil komme til kort over for kvantiteten?

 

Jeg synes efterhånden at have set dette mønster flere gange. Stor og pludselig succes betyder på sigt undergang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det ikke sådan, at bliver et sted "opdaget", så vil folk strømme til, hvorefter kvaliteten efter nogen tid typisk vil komme til kort over for kvantiteten?

Jeg synes efterhånden at have set dette mønster flere gange. Stor og pludselig succes betyder på sigt undergang.

Jo ofte. Det er ikke nemt for en asiat at sige nej. Der findes dog steder hvor standarden er næsten konstant, her ovre altså ;)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

rati = den yngre der så ok ud ? 

 

Jeg var der en af de sidste dage hun var der, hvor hun sagde hun skulle til thailand et par måneder (visa gone?) 

 

Tror man skal vente til jan/feb før hun er tilbage igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej thaimassage elskere

 

Jeg har besøgt KATIN en del gange og har altid fået god massage, primært at en dame der altid havde en grøn kjole på ;-) 

 

Massagemæssigt har det altid være fokus på massagen og damerne er jo ikke unge men modne. Jeg er dog lidt ked af at den briks med hul til hovedet lader til at være forsvundet - den kunne jeg godt lide. Happy ending der har også altid været dejlig - uden stress og med nænsomhed og med mulighed for at føle lidt på varene.

 

Seneste har jeg mødt en dame der kalder sig Pim - også rigtig god masage og ekstra job og til god og fair pris. Efter hvad jeg kan føle er kroppen også god og moden uden at være overmoden. Igen stress med massagen - lettere pirring uden det blev overdrevet - og dejlig afslutning.

 

blev sendt afsted med et smil på læben og et par søde kys.

 

Pris for 1 time olie + HJ 600 kr. Fair.

 

God søndag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jag var här i torsdag förra veckan. Ringde o beställde 1 timme tantramassage.

Kom dit och fick en yngre dam, sa hon hette Pim och var 34 år.

Hon började direkt med massage på ballarna och smekte kalorius bakifrån. Fräckt, en hand på kuken och en smekte nacken.

Så frågade hon om jag ville mer. MM ok sa hon 2000:- full service. Ne nej sa jag men 1000:- och det gick bra.

Hon tog av sig och frågade om jag var sugen på att slicka henne, och det gjorde jag tills safterna rann ur henne.

Sen sög hon mig och efter en stund gummi på och hon satte sig på mig. Trång och skön red mig tills hon kom igen, och då drog jag mig ur och hon

fick smeka mig med olja tills jag kom.

Kanonservice.

H

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader som om jeg skal besøge Katin igen, da jeg har besøgt hende mange gange da hun var på Jyllingevej og var virkelig tilfreds med hendes massage og HJ, Jeg var måske bare uheldig med at hun forsøgte at få en kunde ind af døren ved at sige at RATI var der, selvom hun ikke var tilstede, da jeg ringede, Enhver kan jo begå en fejl, og jeg kan jo læse, at der er mange som er fuldt tilfreds, nu ved jeg jo ikke om Katin kan huske mig, det var jo muligt hun gav en undskyldning når/hvis jeg dukker op en dag. Men selvfølgelig bestiller jeg tid først for at spare kr. 100

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

desvære kan sige, at du ikke bare var uheldig, hun lavede samme stunt med mig da hun var på Jyllingevej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Pim = Pim fra Chandara på Hvidovrevej 233 ... skøn pige, som kun kan anbefales ... lille dame på 150 cm og 40 kg og utrolig smilende ... virker også på indlæggene, at hun "holder standarden" selvom andre på stedet måske er mindre engagerede ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...