1001nat 187 Skrevet 9. November, 2014 Jeg besøgte denne lækre kvinde for ca 1½ år siden. http://side6.dk/resultatside/?q=katja1 Det var alletiders dejlige oplevelse med en meget indlevende og kælen glædespige. Er der nogen, der har nyere erfaring med hende, da jeg planlægger at besøge hende i slutningen af næste uge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 9. November, 2014 Besøg du bare hende igen, hun er stadig lækker, meget kælen og ekstremt serviceminded - besøgte hende fo 14 dage siden og skal helt sikkert forbi igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 10. November, 2014 Besøg du bare hende igen, hun er stadig lækker, meget kælen og ekstremt serviceminded - besøgte hende fo 14 dage siden og skal helt sikkert forbi igen... Hej Ratata - hvad kom du af med? (for hvilken ydelse?) Ha' en dejlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 10. November, 2014 Jeg købte en halv time til 800,-kr og tilkøbte så superfransk til 200,-kr, altså 1000,-kr for en halv time - ingen hastværk og kiggen på klokken, var der vel 35 - 40 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg