Hop til indhold
Gæst

Erotik og Perversitet

Recommended Posts

Gæst

Spørgsmålet, hvad er forskellen på erotik og perversitet:

 

Jo, ..hvis man bruger en fjer, ..så er det erotisk...

 

....Men hvis man bruger hele hønen, ... så er det perverst. ;)

 

Det er den muntre udlægning, ...

 

 

    ...men hvor går grænsen..?   Og hvad sætter grænsen?

 

Er det, når noget bliver overdrevet? ...eller når nogens grænser bliver overskredet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at sige:
Af alle perversiteter, der er afholdenhed sgu' den værste.

 

Med andre ord: Det er i erotisk når personerne der leger det, synes det er erotisk.

 

Der er selvfølgelig undtagelser overfor dem der ikke selv kan sige fra, herunder børn, dyr og voldtægt.

Men i mine øjne er resten frit game for mit vedkommende, whatever floats your boat!

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med Bbuller - jeg prøver at undgå at pege fingre af andres seksualitet, og hvad der er perverst eller ikke vil jeg egentlig ikke stille mig til dommer over - jeg vil nøjes med at erkende at jeg selv er pervers... dog uden at kunne sige hvor grænsen går.... det afhænger jo af øjnene som ser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet, hvad er forskellen på erotik og perversitet:

Jo, ..hvis man bruger en fjer, ..så er det erotisk...

....Men hvis man bruger hele hønen, ... så er det perverst. ;)

Det er den muntre udlægning, ...

...men hvor går grænsen..? Og hvad sætter grænsen?

Er det, når noget bliver overdrevet? ...eller når nogens grænser bliver overskredet?

Er der overhovedet et forskel?

Det der måske er perverst i nogens øjne, kan vel udemærket godt være erotik i andres?

Et seksuelt forhold udvikler sig jo med tiden, og grænser flyttes hele tiden - vel at mærke i fællesskab - og dermed udvides den erotiske horisont i forholdet.

Meeen.....hvis man tager en første date med hjem og beder hende om at skide (undskyld udtrykket) i munden på én, så vil man nok blive betragtet som en pervers stodder lige med det samme.

Hvorimod en langsom udvikling over tid, måske godt kunne ende med at begge parter ville finde det erotisk med lige netop denne konstellation.

Erotik og perversitet hænger vel sammen, hvorimod grænseoverskridende tiltag hvor det kun er den ene part der er med, nok nærmere kan betragtes som overgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer vel an på om hønen den er død eller ej?

Eller om der er fjer på den eller ej? Altså hønen. Var der ikke en film engang med en ung gut der brugte en kylling fra køleskabet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erotik er det jeg tænder på, perversiteter er det som frastøder mig, så at begynde at opdele lyster i de to kategorier giver nok kun individuel mening. Lovligt eller ulovligt at nemmere at forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Erotik er det jeg tænder på, perversiteter er det som frastøder mig, så at begynde at opdele lyster i de to kategorier giver nok kun individuel mening. Lovligt eller ulovligt at nemmere at forholde sig til.

Ja. Til en vis grad. Lovgivningen er jo også flydende. Indtil for ganske få årtier siden blev homoseksuelle f.eks. tvangssteriliseret - i England.

For mig er den afgørende pointe om der er frivillighed hos begge parter. Og at ingen af dem er fucking børn!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...