Hop til indhold

Salina fra Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde!

Er der nogen, der har besøgt Salina i Horsens..?

http://side6.dk/resultatside/?q=3826

Overvejer om hun snart skal besøges; men vil da gerne lige høre om der er nogen, der han nogle erfaringer med hende... positive eller negative!? :-)

Skrevet

Prøv at starte med disse 3. Personligt vil jeg blive hjemme..

Skrevet
  • Author

Prøv at starte med disse 3. Personligt vil jeg blive hjemme..

Hvorfor vil du blive hjemme..? Kan da godt se at der er nogle negative kommentarer imellem; men også mange positive...! :-)

Skrevet

Tja smag og behag. Hun er ikke min type, og som der er skrevet i de andre tråde, så er hun for "gammel" til at jeg vil betale for sex med hende. Sex med hende var som sådan okay

Skrevet
  • Author

Hmm.. fair nok! Smag og behag kan man jo aldrig diskutere!

Men svarer hendes billeder til virkeligheden? Og hvad er gammel... hvor gammel er hun da..? :-) Alder og erfaring er jo ikke altid noget negativt! :-)

Skrevet

Hvorfor ikke blot besøge hende. Jeg har ikke skrevet om mit besøg. Læs de andre indlæg og ud fra dem må du beslutte om du vil besøge hende. Mit forsigtige gæt er sidst i de 40 men jeg er jo også til de helt unge (gamle svin) så det er ikke fair, vel!

Besøg hende og så kan vi læse hvad du syndes.

Redigeret af Helot

Skrevet

jeg har besøgt Salina regelmæssigt gennem en del år og bla til Gangbang

Salina er mig bekendt under de 40 og har en flot krop og hun leverer altid

en supergod service, jeg besøgte hende for knapt 1 uge siden igen og hun

er altid glad for at se stamkunderne..

Så se du at komme afsted det vil du ikke fortryde, ja det afhænger selvfølgelig af dig selv

som man behandler andre således bliver man jo selv behandlet..

Hvis du er en gris og lugter så bliver det nok ingen succes for Salina er altid velplejet og hot..

Redigeret af knajten

Skrevet

En gang holdte hun glemrende GB i Horsens, den 1 onsdag i måneden, det stoppede hun så med, da lejligheden skulle renoveres, jf. det hun oplyste til mig.

Ved nogen om hun på tænker at gentage disse seancer.

Skrevet

Ja der bliver GB på Valhalla 17 November - 14 - 14

1 time 1 tusse 2 timer 2 tusser

Salina sammen med en Københavnsk Domina

Så mon ikke jeg skal med..

Redigeret af knajten

Skrevet

Jeg besøgte salina for vel en 3 års tid siden, da hun var i Taulov, og kaldte sig Taulovpigen. Jeg er helt enig med Knajten , jeg fik en strålende oplevelse for ganske rimelige penge. Salina var der vel en ca 35-37 år, så jeg vil tro hun er ca 40 idag. Men hun har, eller havde i hvert fald dengang , en ganske veltrænet krop i forhold til alderen, samt en utrolig dejlig personlighed. Efter at vi var færdige med selve sexen, husker jeg at vi sad i ca 10 minutter i køkkenet og blot snakkede om almindelige ting. Kan man lide modne kvinder, der blot er naturligt søde, er Salina et godt valg vil jeg mene

Skrevet

Har kun haft gode besøg hos hende. Ca 3-5 gange.

Syntes hun er milf lækker og rigtig sød og venlig.

Kan kun anbefales herfra

Skrevet

Jeg besøgte salina for lang lang tid siden. Mens jeg kørte mod hende guidede hun mig i tlf og stod neden for opgangen og ventede da jeg nåede frem. Hun var en sød og smilende pige som jeg kun kan anbefale. Det er lang tid siden, men siden hun er her endnu må hun jo kunne lide sit job og os. Det kunne være jeg lige skulle prøve at kære sydover.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.