Hop til indhold
Guest Liderligfyr

In the name of Money

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Et evt Købesex forbud interesserer mange herinde… rigtig meget endda. Der bliver ligeledes snakket om det på Christiansborg og lignende steder. 

 

Købesex erhvervet er ikke vigtig i DK, slet ikke! Vil næsten tro det giver underskud på Finanserne når man tænker på, hvor mange Penge der bliver brugt på Reden, diverse Exitprogrammer i de større byer og lignende ordninger. 

 

Det er ikke min opfattelse man på samme måde snakker Købesexfobud i Tyskland. Til gengæld er der store Penge i Prostitution i Tyskland. Både som Turistdestination, hvor rige Japanere, Amerikanerne, Svenskere, Nordmænd og andre Folkefærd kommer flyvende til, for at opleve de magiske FKK. Danskerne kommer ligeledes kørende og tildels flyvende i stor stil. Det er afgiftbelagt Benzinsalg, hotelovernatninger, snart vignettecard, entre i klubberne, en del beskæftigelse og inddtægter fra Pigerne af. Med andre ord Big Money…..Deres Officielle antal Glædespiger er 400.000, det er et stort erhverv dernede. Men som sagt giver det ligeledes mange ekstra indtægter på Turister etc. 

 

Gad vide om de meget forskellige Politiske Vinde skyldes "in the name of Money" simpelthen der er så mange penge i det, så det ikke er noget man vil pille ved. Nogle vil nok mene Tyskerne er noget anderledes end os, med den arbejdende forsørgende Familiefar osv… men sådan er Frankrig vel også? og de fik jo Købesexforbudet eller var meget tæt på. (faktisk ikke klar om det blev til noget) Hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at tyskerne har et usentimentalt forhold til business og penge. Derfor er deres handelsbalance endog bedre end Kinas - så vidt jeg husker. Alle andre lande i Europa halter bagefter på grund af fjantede love og regler, og det gør Tyskland til en suveræn vindernation. Tyskland suger penge fra det øvrige Europa, fordi de øvrige lokale regeringer har travlt med at spænde ben for initiativ og muligheder. I vores lille univers, tænk bare på hvor mange penge nogen af os lægger i Tyskland, fordi feministerne har udelukket de samme muligheder i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg tænker, at tyskerne har et usentimentalt forhold til business og penge. Derfor er deres handelsbalance endog bedre end Kinas - så vidt jeg husker. Alle andre lande i Europa halter bagefter på grund af fjantede love og regler, og det gør Tyskland til en suveræn vindernation. Tyskland suger penge fra det øvrige Europa, fordi de øvrige lokale regeringer har travlt med at spænde ben for initiativ og muligheder. I vores lille univers, tænk bare på hvor mange penge nogen af os lægger i Tyskland, fordi feministerne har udelukket de samme muligheder i Danmark.

Er det udelukket i DK???

 

FKK skulle vel efter gældende lovgivning være tilladt  i DK. Du må ikke tjene Penge på GPér, gør klubberne heller ikke! Pigerne betaler jo bare entre til en Saunaklub ligesom Mændene gør. Afregning af penge m.m. har klubberne intet at gøre med. Hvis du ser på hjemmesider og entreer skriver de flere steder " Pigerne er blevet enige om en pris på 50 euro" Lovgivningen i Tyskland er faktisk ikke meget anderledes end i DK,  Altså der ikke må tjenes penge på Pigerne og de skal fungere som selvstændige 

 

Faktisk er FKK konceptet nok væsentlig mere lovligt iht. Dansk Lovgivning end måden der bliver drevet Klinik på.

 

Så er der Prisen…….. Der er Pigerne jo ligesom os andre, temmelig overbetalt i forhold til hvad vi laver :-) Vores Lønkrav i DK er meget horrible i forhold til Tyskland, hvilket skyldes griske medarbejdere ;-) Derudover er vi ret arbejdssky, hvis vi ikke har ferie vil vi have Weekend. 

 

Et FKK koncept i DK med 30 min/ 1000 kr vil nok ikke blive et tilløbsstykke. Og må give Scholar ret i, at en FKK i nabolaget nok ikke er så godt for ens personlige Økonomi  :grin:  :grin:

 

Men det ligger nok i, som du siger, Tyskernes usentimentale tilgang til business og penge. Gavner det statskassen, så sæt igang ( for bagefter at lege social kontor for Sydeuropa) De har trods alt også våbenproduktion… og vist også Atomkraftværker (den er jeg altså slet ikke sikker på)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Holder mig til tråden her :-)

Skyldes Forbuds debatterne i DK at der reelt ikke er en samfundsøkonomisk gevindst i Branchen? Nok nærmere det modsatte. Altså man skal på ingen måde ud og finansere et købesex forbud ligesom man eksempelvis skal i Tyskland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...