Hop til indhold
cuddler

Kom megabilligt til Thailand - lige nu!

Recommended Posts

Lige nu kan man komme til Thailand for mindre end det koster at bruge en time sammen med en vis studinebabe. Enestående billigt!  F.eks. d.13/11 - 24/11  kl.2961.  Skal bookes senest d.10/11.

 

https://www.norwegian.com/dk/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_SelectedDay=07&D_Day=07&D_Month=201411&R_Day=01&R_Month=201411&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK&rnd=53886

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nu kan man komme til Thailand for mindre end det koster at bruge en time sammen med en vis studinebabe. Enestående billigt!  F.eks. d.13/11 - 24/11  kl.2961.  Skal bookes senest d.10/11.

 

https://www.norwegian.com/dk/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_SelectedDay=07&D_Day=07&D_Month=201411&R_Day=01&R_Month=201411&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK&rnd=53886

 

Fair nok!!

 

Men så kommer der gebyr m.m. til. Det kan blive kostbart.

 

Men så vel landet i Thailand: Det er vel ikke helt billigt at opholde sig der!!

 

Jeg bliver i lille Dannevang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok!!

 

Men så kommer der gebyr m.m. til. Det kan blive kostbart.

 

Men så vel landet i Thailand: Det er vel ikke helt billigt at opholde sig der!!

 

Jeg bliver i lille Dannevang.

 

Hvad er det for et gebyr?

Og hvorfor skulle det være dyrt at være i Bangkok?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det for et gebyr?

Og hvorfor skulle det være dyrt at være i Bangkok?

 

 

Jamen - ingen konkret og personlig viden om det.

 

Vel snarere et par retoriske refleksioner over de eksorbitant lave flypriser.

 

Kan personlig ikke se mig selv i en flyver på vej til Thailand.

 

Lavpris-fly-selskaber er kendt/berygtet for deres gebyrpolitik.

 

Derfor!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kreds

Der er ifølge hjemmsiden gebyr på det meste; indchecket bagage, sædereservation, mad undervejs på den ca. 11 timer lange tur, 2% kreditkort gebyr osv. De billigste priser hedder LowFare, man kan købe Lowfare+ til 499kr ekstra pr. vej, hvilket inkludere et stk baggage, mad og sædereservation.

Herudover bør man vel have in mente at Norwegian ikke som udgangspunkt ombooker til andre selskaber ved lange forsinkelseraflysninger, men venter på at flyet bliver teknisk klart eller at eventuelt erstatningsfly når frem. Dette kan have en vis betydning, da der har været en del problemer med flytypen B787 Dreamliner som Norwegian benytter.

Redigeret af Kreds

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen - ingen konkret og personlig viden om det.

 

Vel snarere et par retoriske refleksioner over de eksorbitant lave flypriser.

 

Kan personlig ikke se mig selv i en flyver på vej til Thailand.

 

Lavpris-fly-selskaber er kendt/berygtet for deres gebyrpolitik.

 

Derfor!

 

Lyder lidt som ræven og rønnebærene.

Jeg har nu aldrig haft problemer med ekstra udgifter hos Norwegian.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Norwegian er ikke lige så "slem" som EasyJet eller Ryan Air mht. gebyrer for alt mellem himmel og jord. 

Det skal dog bemærkes at Norwegians oversøiske rejser er uden bagage, mad og sædevalg. 

 

Jeg ville nødigt tage turen til Bangkok udelukkende med et lille styk håndbagage, uden mad og drikke og så sidde indeklemt på et af de dårligste sæder (som man jo risikerer). 

 

De fleste vil nok vælge at upgradere til deres LowFare+ (for 499,- per vej) som inkluderer to måltider, sædevalg og bagage... og så er det faktisk billigere at flyve med eks. Qatar Airways på de nævnte datoer. Mad og drikke begrænser sig så til et aften måltid og en let morgenmad og drikke hertil. Ønsker man snacks og drikkevarer uden for måltiderne - så koster det hos Norwegian.

 

jeg ville uden at blinke vælge Qatar Airways. Her er bagage, sædevalg og mad/drikke inkluderet i prisen - og så er servicen så meget bedre end Norwegian! Norwegian har stadig et discount-feel - selvom du har upgraded til lowfare+. Skytrax har givet Qatar Airways 5 stjerner - mens Norwegian må nøjes med 3. http://www.airlinequality.com/Airlines/AirlineA-Z.htm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...