Hop til indhold

Lottepigen / 31899266

Featured Replies

Skrevet

Hun gider ikke svare på mine sms, så jeg ved ikke hvor seriøs hun er.

Skrevet

Tror nu hun er seriøs nok - har tidligere været omtalt og anmeldt her. Og så vidt jeg husker - overvejende positive. Hun er sågar på min To-do   :mrgreen:

Hun har både været på Fyn, Sjælland og som i denne ann. i Jylland. Så i gang med søgeværktøjet... og så lige en anmeldelse, når hun er "nedlagt"

Dressmann

Skrevet

Hun gider ikke svare på mine sms, så jeg ved ikke hvor seriøs hun er.

Det er vist kun Kineserpigen, der svarer på SMSer, mens der er kunder i "butikken"  :wink:

Har du prøvet at ringe istedet?

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Det er vist kun Kineserpigen, der svarer på SMSer, mens der er kunder i "butikken"  :wink:

Du mener altså at hun tager telefonen selvom der er kunder i "butikken" ? ;)

Skrevet

I sine andre annoncer henviser hun til sin profil for priser. Det giver dog ikke meget når hun ikke er VIP: https://annoncelight.dk/lottepigen

- Virker lidt underligt at hun rejser så meget, men er der nok en grund til.

Skrevet

Jeg har prøvet hende for 1½-2 år siden. Hun var virkelig dejlig og engageret. Hun suttede uden og tager skuddet i munden eller ansigtet, og hun sluger mod merpris.
Hun svarer hvis hun har tid ... :)

Skrevet

Du mener altså at hun tager telefonen selvom der er kunder i "butikken" ? ;)

Ja, se f.eks:

Skrevet

Thomas: jeg har ikke noget fast sted, og arbejder ikke på klinik - derfor jeg bliver nødt til at rejse så meget.

Skrevet

Ok, det giver jo fin mening. Hvad med at få opgraderet profilen på Annoncelight så vi kan se hvad du kan lide/tilbyder samt priser?

Skrevet

kineserne …. er der et Telefon nummer til hende ?

Skrevet

Ok, det giver jo fin mening. Hvad med at få opgraderet profilen på Annoncelight så vi kan se hvad du kan lide/tilbyder samt priser?

Hvis jeg vidste hvordan man gjorde , så jo. Har betalt ViP 2 gange i denne måned - og det virker stadig ikke. Har skrevet mail til admin men han svarer mig ikke. Ved det er irriterende. :)

Skrevet

Jeg tror at indehaveren lidt lader sitet leve sit eget liv. Jeg har anmeldt et par annoncer, der omhandlede ulovligt salg af lægemidler. End ikke det reagerer han på. 

Skrevet

Ja siden er ikke hvad den har været, lidt en skam især set i lyset af der så få ordentlige piger i Aalborg området

Redigeret af Claesen

Skrevet

Hvis jeg vidste hvordan man gjorde , så jo. Har betalt ViP 2 gange i denne måned - og det virker stadig ikke. Har skrevet mail til admin men han svarer mig ikke. Ved det er irriterende. :)

Hvorfor ikke bare skrive priser og hvad du tilbyder i selve annoncerne så, i stedet for. Det koster ikke noget og kræver ikke VIP-medlemskab.

Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på sms ?

Skrevet

Fordi hun ikke har den >samme tålmodighed som Daniella ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.