Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Kalasin Lyngbyvej 2100 København Ø

Recommended Posts

Gæst

Mener bestemt den har været anmeldt før herinde for nogle måneder siden.

Som jeg husker det; et lidt mere "lødigt foretagende", men jeg har aldrig selv været der :oops:

Men køn, det er hun denne Ju, hvis det da er hende der er afbilledet på hjemmesiden :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke hvorfor folk her ikke bruger den udemærkede søgefunktion

søg på Kalasin så kommer denne streng med 19 svar

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har besøgt stedet og massagen er helt i top.

Indehaveren Ju er en super sød og venlig kvinde, der tilmed ser rasende godt ud...Det er hende på hjemmesiden og billederne er ægte

Hendes massage ligger på 400,00 og jeg er blevet tilbudt et HJ til 300,00, der bliver udført fremragende....og herved bliver det i forhold til ekstra service...vil jeg tro.

Så besøg endelig stedet....

Måske andre har haft oplevelser udover mine....

Jubiii

Redigeret af Jubiii

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange. Både da hun var hos Fasai i Ballerup, og nu på hendes eget sted på Lyngbyvej.

Hendes massage er super god og ekstraydelsen ligger bestemt i den bedre ende (HJ).

Hun er naturlig, super sød og ser efter min mening rasende godt ud :)

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, Maestro...

Hun er pragtfuld hende JU, hvilket ligeledes er at sige om HJ....

Drømmen vil være en udvidelse af ek-ydelserne...men måske det ville spolerer de andre himmelsk ydelser..?

Jubiii..

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har også besøgt Juu et par gange nu. smuk pige der virkelig giver en proff thai massage helt i særklasse. 

desuden er hun helt nede op jorden og er virkelig sød.

klar anbefaling herfra.. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt stedet for ca. 1 måned siden. God service og massage. Men blev masseret af en anden pige. Navnet er selvfølgelig glemt. Jeg troede egentlig at der kun var en pige på stedet?

Var hun lækker?

Hvad var alder cirka?

Og kunne hun finde ud af at afslutte? :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak har været der - ikke imponeret, oliegnideri og no happy ending - godt for andre at det er lykkedes dem....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nå, så vil jeg da også lige dele min oplevelse med Ju. Jeg lavede en aftale pr. sms og dukkede på et par minutter før tid. Ringede på og blev ret hurtigt lukket ind. Ju undskyldte at hun lige var optaget med en kunde, og ledte mig ind i et tilstødende lokale hvor jeg ventede små 10 minutter på at hun blev færdig.

Blev så ført ind i arbejdsværelset ;), hvor hun skiftede lagen osv, og bad mig gøre mig klar. Jeg valgte en times oliemassage. Fik en god, hård gang massage, hvor de ømme muskler blev arbejdet godt igennem. Havde diskret lagt min lille ven, så han var synlig/tilgængelig mellem mine ben, og efter en halv times massage fik hun lige strejfet den et par gange da hun masserede lårene. Der gik lidt tid og jeg blev bedt om at vende mig om. Hun startede igen med benene og arbejdede sig om mod håndklædet. Spurgte diskret om jeg også ville masseres der? Ja, tak. Vi blev enige om prisen og hun gik igang med håndarbejdet. Pga. af tempoet og opvarmningen nærmede jeg mig ret hurtigt afslutning, og bad hende om at arbejde "slow", og så fik jeg ellers lige det lækreste 10 minutters pirringshåndjob, indtil jeg næsten skød mig selv i hovedet. Tilbage til den regulære massage, der blev afsluttet med en god gang stræk og træk i nakke, arme og skuldre. Så en våd klud, på med tøjet og afregning.

1 times godt arbejde af Ju, og en meget tilfreds undertegnede. Kommer klart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Kalasin et par gange - glimrende oplevelse. Både Ju og venninden giver udemærket massage og lokalerne er pæne, rene, lune og med ren opredning. Der gives så vidt jeg ved kun massage og HJ.

Jeg kommer helst sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...