grandemarco 139 Skrevet 7. November, 2014 Hej Er der nogle her der har prøvet Kisha som domina? http://side6.dk/resultatside/?q=kisha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 139 Skrevet 7. November, 2014 Ja, så kan jeg selv tilføje svaret! Jeg har lige været forbi den mørke skønhed. Hun er for det første lækker! Hun ser godt ud i lak-tøj! Hun kan optræde myndigt uden at det bliver latterligt! Hun har en kanonrøv! Ja, så er der vel ikke meget mere at sige. En god oplevelse, der varede for kort, fordi jeg var for liderlig. Men helt bestemt en gentagelse værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LuckyDude 39 Skrevet 8. November, 2014 Spændende.vil du afslører hvad du gav og for hvor længe? Hun må vlre en lækker domina :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 139 Skrevet 10. November, 2014 1500 kr for en halv time, det varede kun et kvarter, men det var på ingen måde hendes skyld. Hun virkede oprigtigt skuffet over at det sluttede før det begyndte for alvor. Så jeg måtte love ikke at blive så hurtig færdig næste gang. Derudover begyndte hun at snakke om strap-on etc. næste gang. Så mon ikke det bliver til en gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg