Hop til indhold

Odense C pige 19 år..

Featured Replies

Skrevet

Der ligger en meget udførlig tråd under anmeldelser, bare søg så skal du nok finde den.

Har selv været forbi og havde en super oplevelse. Hun er en rigtig flot pige og levede sig virkelig ind i det, det var lækkert. Så herfra bliver det et thumbs up :)

Skrevet

Har også besøgt hende super flot pige der giver en super service ! vis nu respekt over for hende og kun kontakt hende når hendes annonce er på....

Skrevet

Haha, ja her er den unge amatørpige som mange har drømt om, og så er der folk der kimer hende ned når hun ikke er på.

Annoncen oppe = Klar på sjov

Ingen annonce = Ikke klar på sjov

Be nice ;)

Skrevet

Ja hun er ung, smuk, fræk og lækker. Jeg har besøgt hende 4 gange, og første gang var klart bedre end de efterfølgende gange, og så har jeg også oplevet at den ½ times pris er steget, og tidsmæssigt gives der ikke ved døren, tværtimod. Men lækker det er hun

Skrevet
  • Author

Thanks allesammen...

Tror sgu da vist nok lige jeg bliver nødt til at give hende et "skud" :)

Go' røv, og go' weekend!

/Pedalen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.