PeterPedal69 1 Skrevet 7. November, 2014 https://annoncelight.dk/annonce/164777/odense-c-pige-19-aar Har nogen været forbi denne skønhed - og kan hun anbefales? Hun ser godt nok dejlig sprød ud Erfaringer...anyone? På forhånd tak, og god weekend! /Pedalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 7. November, 2014 Der ligger en meget udførlig tråd under anmeldelser, bare søg så skal du nok finde den. Har selv været forbi og havde en super oplevelse. Hun er en rigtig flot pige og levede sig virkelig ind i det, det var lækkert. Så herfra bliver det et thumbs up :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 7. November, 2014 Har også besøgt hende super flot pige der giver en super service ! vis nu respekt over for hende og kun kontakt hende når hendes annonce er på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeskidt 6 Skrevet 7. November, 2014 Haha, ja her er den unge amatørpige som mange har drømt om, og så er der folk der kimer hende ned når hun ikke er på. Annoncen oppe = Klar på sjov Ingen annonce = Ikke klar på sjov Be nice ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ajax 15 Skrevet 7. November, 2014 Ja hun er ung, smuk, fræk og lækker. Jeg har besøgt hende 4 gange, og første gang var klart bedre end de efterfølgende gange, og så har jeg også oplevet at den ½ times pris er steget, og tidsmæssigt gives der ikke ved døren, tværtimod. Men lækker det er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterPedal69 1 Skrevet 7. November, 2014 Thanks allesammen... Tror sgu da vist nok lige jeg bliver nødt til at give hende et "skud" Go' røv, og go' weekend! /Pedalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg