dalle95 35 Skrevet 6. November, 2014 hej, mit første indlæg ever!!! jeg tænder på ældre kvinder 40+ vil gerne vide om nogen har nogen gode piger med links helst kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. November, 2014 ved ikke om lise i Lyngby stadig er aktiv - hun må være omkring 60 + i dag...Har dog aldrig selv prøvet hende men mange har på Hedomax skrevet super pænt om hende - kan du ikke finde hende på nettet er hun nok ikke aktiv mere og du må finde en anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 44 Skrevet 7. November, 2014 Kan man få dansk hos Lise og hvordan er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 82 Skrevet 7. November, 2014 hvis det er lise weincke kan du stadig finde hendes annonce forskellige dage i eb - hun tilbyder kun massage+blowjob og ikke dansk. jeg vil skyde hende til at være 70+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelprut 12 Skrevet 7. November, 2014 (edited) Der er også Edith på Hvidovre Torv Lise giver også dansk hvis hun kender dig. Redigeret 7. November, 2014 af Gammelprut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar 23 Skrevet 8. November, 2014 Der er også Edith på Hvidovre Torv Lise giver også dansk hvis hun kender dig. Prøv Sara i Valby: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> hun leverer varen, sluger dog ikke men alt andet er supergodt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dalle95 35 Skrevet 9. November, 2014 er der andre? nogen hvor der er links til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg