Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hej, mit første indlæg ever!!!
jeg tænder på ældre kvinder 40+

vil gerne vide om nogen har nogen gode piger med links

helst kbh

Skrevet

Hvor gamle skal de være?

Lise Weincke  i Lyngby er vel 65? Og hende på Nørrebrogade er vel også i nærheden 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvor finder man noget kontakt oplysninger om Lise Weincke.. Har hørt om hende før. Hun må næsten prøves..

Er der nogen anbefalinger om hende herinde?

Skrevet

Hvor finder man noget kontakt oplysninger om Lise Weincke.. Har hørt om hende før. Hun må næsten prøves..

Er der nogen anbefalinger om hende herinde?

Jeg har aldrig besøgt hende. Men prøv søgefunktionen.

Hun var flittigt anmeldt på gimel.dk, men siden er lukket. Måske kan du google hende alligevel.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Hvis du er til verdensklasse øko blowjob, så er Lise kvinden i dit liv.Jeg har personligt modtaget nogle af de bedste købeorgasmer i munden på Lise og så er hun tilmed sød og dejlig.

Skrevet

jeg tænder på ældre kvinder 40+

vil gerne vide om nogen har nogen gode piger med links

helst kbh

Synes måske nok, at det er at stramme den lidt eller måske endda meget når du skriver 'ældre kvinder 40+', for her er tale om kvinder i deres bedste alder og som har helt styr på deres (bi)job og hvad det indebærer, og derfor næsten altid giver gode oplevelser, altså 'value for money'.

Et forslag kan være Gina Faith, du kan finde link til hjemmesiden ved at søge på hendes profil her på EG. 

Du kan måske ikke være sikker på at få svar pt, da hendes hjemmeside ikke har været opdateret den seneste 1½ måneds tid, kender ikke grunden, og den vedkommer heller ikke mig eller andre på EG.

Jeg synes måske nok at 40+ er et vidt begreb, jeg kan se at du har fået flere alternative svar, klart nok. Ud fra dit handle og spørgsmål formoder jeg, at du er årgang 95, så derfor er 40+ 'ældre' indtil videre. :-P  

Godnat fra

Kunden

Skrevet

Gina er et ganske godt bud.

Jeg vil tro, at hun er i midten af 40érne. Jeg  har selv besøgt hende for to år siden til lidt pirringsbondage, og det var himmelsk.

Gina selv er absolut en flot kvinde i sin bedste alder.

Skrevet

Gina er et ganske godt bud.

Jeg vil tro, at hun er i midten af 40érne. Jeg  har selv besøgt hende for to år siden til lidt pirringsbondage, og det var himmelsk.

Gina selv er absolut en flot kvinde i sin bedste alder.

Det vil hun nok blive ked af at læse, altså det med alderen. :shock:

EG - Kunden

Skrevet

Der er, som sagt flere at vælge imellem, der er 40+. Har du nogle særlige præferencer? For eksempel udseende og tjenester?

Vi har for eksempel Hex, www.cherie.dk.
(Hun giver i øvrigt praktisk sexundervisning :-P )

Ahornsgade er en klassiker.

Chantall er også en klassiker.

Madelaine er berømt. Hun skriver, at hun er 33, så formentlig er hun omkring 40. Hun er sommetider også på Afrodites Piger. og  Studio 136

Men der er som sagt flere.

Redigeret af Spice

Skrevet

Det vil hun nok blive ked af at læse, altså det med alderen. :shock:

Hvorfor egentlig det? Det forstår jeg da slet ikke.

Man kan da ikke i 40'erne blive ved med at påstå, at man er midt i 20'erne. Da jeg besøgte Gina, det var sidst i oktober '12, var hun en pragtfuld kvinde i sin bedste alder.

Nu er jeg jo en lidt ældre herre i rullestol her på St. Kødlyst, og det farver måske mit syn på alder.

Men Gina var en flot, sympatisk og medlevende kvinde på omkring de 40.

Jeg havde før vort møde forestillet mig hende noget yngre, men blev utroligt glad for at se en moden kvinde.

Hvorfor skulle hun nu blive ked af at læse, at hun nu er hen imod midten af 40'erne? Det gør hende da kun mere spændende i mine øjne.

Skrevet

Men Gina var en flot, sympatisk og medlevende kvinde på omkring de 40.

Hvorfor skulle hun nu blive ked af at læse, at hun nu er hen imod midten af 40'erne? Det gør hende da kun mere spændende i mine øjne.

BX, hvis hun var omkring 40 for 2 år siden hvordan kan hun så være i midten af 40'erne nu? Du må ha' lært en anden form for hovedregning før du blev senil. :-|

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.