Hop til indhold

Recommended Posts

For et par uger siden havde jeg fornøjelsen af at besøge Camilla Luxe hos Sexysecret i Rødovre. Det var første gang jeg var hos sexysecret og jeg blev positiv overrasket da jeg trådte ind i kælderlokalet. Pænt nyindrettet med store lyse lokaler. Ganske indbydende.

Camilla er rigtig sød og flottere end på foto synes jeg. Super sprød krop med nogen dejlige nødder. Jeg havde lavet en aftale med Camilla men desværre ikke fået sagt, at jeg ønskede 45 min med flere afslutninger, så da jeg kom havde hun desværre kun 30 min til rådighed. Men jeg skal nok gøre mig umage sagde hun :)

 

Lagde ud med stående nusseri og afklædning efterfulgt af fræk fransk som jeg ikke kunne holde til ret længe. Kapauv og jeg er helt knockoutet i flere minutter. Da jeg kommer til overfladen igen kaster jeg mig over hendes indbydende mis (min yndlings beskæftigelse som tænder mig meget) og efter at have slikket og suttet det bedste jeg har lært er jeg helt kampklar igen. På med et kondom og fuld fart i missionæren. Jeg kan mærke at der er ingen vej tilbage og jeg dunker helt igennem og kommer med et brag.
Alt i alt en super oplevelse.
Kan klart anbefales :)
mortenK
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jams007

Camilla var naboens datter, sødt og uskyldigt ansigt, lyst og langt hår, ca 165-170 høj, og bryster som var lavet.

Hun var min absolut favorit pige, som gav en god gang kæreste sex.

har savnet hende, og er sikke på at hun er stoppet helt i branchen, og har ledt efter en som hende siden, og har ikke fundet hende endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...