Hop til indhold
Fisseslikkeren

En offentlig undskyldning til Judith

Recommended Posts

Jeg har fået lidt indblik i Judith - hvordan vedkommer ingen her. Og jeg kan kun sige at jeg har den største respekt for hende. Og jeg undskylder at jeg har skrevet en løgnagtig anmeldelse af hende. jeg har aldrig mødt hende. Jeg har dog sendt hende en kortfattet forespørgsel om ydelser og den kan nemt tolkes som stødende. Da jeg intet svar fik blev jeg ond i sulet og skrev en gang løgn. Undskyld Judith. Det jeg gjorde var forkert og kan ikke tilgives. Held og lykke med dit arbejde. Mit indtryk af dig er at du er en god pige og at du bestemt ikke fortjener en dårlig behandling. Hvis jeg skal have karentæne for at være en troll og skrive grimt og løgnagtigt så er det fair nok. Behandl hinanden ordentligt og lad være med at svin folk til som I ikke kender. Hav en god aften. Og undskyld til Judith endnu en gang. Jeg føler mig som et lille menneske og de verbale tæsk som jeg har fået og må få er bestemt fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg har fået lidt indblik i Judith - hvordan vedkommer ingen her. Og jeg kan kun sige at jeg har den største respekt for hende. Og jeg undskylder at jeg har skrevet en løgnagtig anmeldelse af hende. jeg har aldrig mødt hende. Jeg har dog sendt hende en kortfattet forespørgsel om ydelser og den kan nemt tolkes som stødende. Da jeg intet svar fik blev jeg ond i sulet og skrev en gang løgn. Undskyld Judith. Det jeg gjorde var forkert og kan ikke tilgives. Held og lykke med dit arbejde. Mit indtryk af dig er at du er en god pige og at du bestemt ikke fortjener en dårlig behandling. Hvis jeg skal have karentæne for at være en troll og skrive grimt og løgnagtigt så er det fair nok. Behandl hinanden ordentligt og lad være med at svin folk til som I ikke kender. Hav en god aften. Og undskyld til Judith endnu en gang. Jeg føler mig som et lille menneske og de verbale tæsk som jeg har fået og må få er bestemt fortjent.

 

ups..holy shit, har sku bakket dig op...fordi jeg syntes der skal være plads til alle oplevelser :)

 

men dette er godt nok temmelig langt ude, som du selv siger dette kan ikke tilgives  :oops:  hvad med at tage den direkte konsekvens og forlad scenen :sad:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

ups..holy shit, har sku bakket dig op...fordi jeg syntes der skal være plads til alle oplevelser :)

 

men dette er godt nok temmelig langt ude, som du selv siger dette kan ikke tilgives  :oops:  hvad med at tage den direkte konsekvens og forlad scenen :sad:

Jeg kører den lidt som passiv bruger. Og skal jeg have karentæne så tager jeg den. Jeg er meget ked af at have været en troll der har bragt sindene i kog. Og jeg har opført mig værre end en klaphat lige for at pege på en anden tråd. Jeg stikker piben ind og tager den øretæve som jeg må få. Undskyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører den lidt som passiv bruger. Og skal jeg have karentæne så tager jeg den. Jeg er meget ked af at have været en troll der har bragt sindene i kog. Og jeg har opført mig værre end en klaphat lige for at pege på en anden tråd. Jeg stikker piben ind og tager den øretæve som jeg må få. Undskyld.

Du har selvfølig skrevt  til admin om dit svineri? så det kan blive slettet?

 

Eller at der bliver skrevet af dig at du er et dumt svin og en løgner?

 

Du aner ikke hvor ondt sådan nogle sjave påhit føles!

 

Latterlige Bøhtosse!  (undskyld, det var ikke pænt sagt, det hedder selvfølig hr. Latterlig Bøhtosse!)

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan vel alle fejle...denne er faktisk utilgivelig...men hvis Judith kan, kan vi andre vel også..

Men respekt for at stå frem og være ærlig....

Jeg husker din anmeldelse og blev virkelig gal over din måde at skrive på.

Det hører ingen steder hjemme at omtale andre personer på den måde,

men trods alt godt at se at du er blevet klogere.

Redigeret af Hommage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Motivforskning kan man bruge meget tid på, og det vil i min optik være spild af tid i dette tilfælde.

Hvordan man kan komme i en situation, at et manglende svar på en besked til en pige kan resultere i en sådan adfærd er mig totalt ubegribeligt.

Kan man så indrømme sin handling, beklage den og tage afstand fra den og så bare fortsætte som alting var i den bedste orden - NEJ i min verden, MEN måske er det bedst at lade Administratoren tage sig af sagen og så i øvrigt håbe for Judith, at hun ikke er blevet et uskyldigt offer for en helt igennem forkastelig adfærd.

Hvor er det trist, at der findes mænd, der kan blive så modbydelige over mangel på opmærksomhed.

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

øhh… fair nok at du bliver lidt "pige sur" over at hun ikke svarer tilbage …..

 

men kunne din anmeldse så ikke bare ha gået på det  ???

 

men jeg kan ikke helt se ideen i at svine hende til med en falsk anmeldelse ...

så er du jo ikke en pind bedre end alle de annoncer, vi jo alle sammen snakker om er røvirriterende … med fake fotos og beskrivelser der helt hen i skoven …. 

det er simpelthen for dårligt…. og nu må du så ha mig undskyldt … men hvad så med dine andre indlæg? 

det er lidt svært at ta´ dig seriøst ….. og alt andet du så har skrevet kan man meget vel stille spørgsmålstegn ved nu ...

 

du har åbenbart svinet hende til …. men det er dig selv stanken hænger på !

 

det er bare ikke iorden…. 

 

:(

Redigeret af [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået lidt indblik i Judith - hvordan vedkommer ingen her. Og jeg kan kun sige at jeg har den største respekt for hende. Og jeg undskylder at jeg har skrevet en løgnagtig anmeldelse af hende. jeg har aldrig mødt hende. Jeg har dog sendt hende en kortfattet forespørgsel om ydelser og den kan nemt tolkes som stødende. Da jeg intet svar fik blev jeg ond i sulet og skrev en gang løgn. Undskyld Judith. Det jeg gjorde var forkert og kan ikke tilgives. Held og lykke med dit arbejde. Mit indtryk af dig er at du er en god pige og at du bestemt ikke fortjener en dårlig behandling. Hvis jeg skal have karentæne for at være en troll og skrive grimt og løgnagtigt så er det fair nok. Behandl hinanden ordentligt og lad være med at svin folk til som I ikke kender. Hav en god aften. Og undskyld til Judith endnu en gang. Jeg føler mig som et lille menneske og de verbale tæsk som jeg har fået og må få er bestemt fortjent.

 

Der er meget her i verden jeg ikke forstår.

Men hvis du er bevist om at din forespørgsel kan tolkes stødende, hvorfor bliver du så sur over at Judith ikke har lyst til at svare?

Du er en flittig skribent på dette medie. Er det meste af det du har skrevet løgn og resten noget du selv har fundet på?

Har det på en eller anden måde været for meget for dig, at Judith er blevet rost til over skyerne, og næsten har fået gudindestatus i sine anmeldelser?

Det gør det ekstra synd for hende at du har svinet hende, da forventningerne til hendes formåen er så enorme, at hun har næsten alt for meget at leve op til.

 

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er inderligt ked af at jeg har handlet nederdrægtig svinsk over for en på alle måder sød og god pige. Jeg kan ikke trække min handling tilbage. Jeg skammer mig over den og skal leve med den. Det gør forbandet ondt. Det er utilgiveligt og jeg kan kun give jer alle ret i at det er forkert og forkasteligt. Jeg skammer mig virkelig. Alt hvad I skriver er ok. Det rammer mig dog ikke hårdere end min egen erkendelse af at være et usympatisk dumt svin. Over and out.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er inderligt ked af at jeg har handlet nederdrægtig svinsk over for en på alle måder sød og god pige. Jeg kan ikke trække min handling tilbage. Jeg skammer mig over den og skal leve med den. Det gør forbandet ondt. Det er utilgiveligt og jeg kan kun give jer alle ret i at det er forkert og forkasteligt. Jeg skammer mig virkelig. Alt hvad I skriver er ok. Det rammer mig dog ikke hårdere end min egen erkendelse af at være et usympatisk dumt svin. Over and out.

 

 

 

Fair nok …. 

 

så må vi også komme vidre herfra …. 

 

du skal ha ros for at du siger undskyld og at du tager den på dine skuldre …. 

 

du har gjort noget dumt … men det er jo ikke utilgiveligt …. og da slet ikke når du selv indrømmer og siger undskyld.

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelthen ikke i orden at lave en falsk negativ anmeldelse af en pige, blot fordi man bliver fornærmet over ikke at få noget svar.

 

Jeg har nu ryddet op i tråden, så indlæg fra Fisseslikkeren og den efterfølgende debat er blevet fjernet. Ligeledes har Fisseslikkeren fået en karantæne oven i hatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelthen ikke i orden at lave en falsk negativ anmeldelse af en pige, blot fordi man bliver fornærmet over ikke at få noget svar.

 

Jeg har nu ryddet op i tråden, så indlæg fra Fisseslikkeren og den efterfølgende debat er blevet fjernet. Ligeledes har Fisseslikkeren fået en karantæne oven i hatten.

 

 

Du har da fjernet en hel del mere end hans indlæg? På baggrund af hans indlæg, startede der en større diskussion, hvilket jeg var en stor del af. Derudover blev der startet en hel ny tråd baseret på de ting der blev skrevet i Judith tråden, med referencer til tråden. Referencer der ikke længere er der. 

 

Ikke fordi jeg har det store problem med dele af tråden nu er slettet, der går nok ikke så længe før den diskussion er glemt, men belyser bare lige at der faktisk kan være tråde herinde der krydser hinanden, og refererer til hinanden. bare til orientering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen respekt for den handling og en patetisk undskyldning hjælper intet.

I mine øjne et lille menneske - på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Respekt til Fisseslikkeren. Han forsøger at gøre det rigtige og tager konsekvenserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen respekt for den handling og en patetisk undskyldning hjælper intet.

I mine øjne et lille menneske - på alle måder.

 

 

 

der er jo ingen der kan ha respekt for handlingen….. det tror jeg også han er klar over…..Men han har jo selv kommet til den erkendelse … 

det virker til at han ikke er blevet taget i løgnen…. man har erkendt det selv  … og prøver at gøre det godt igen …. (så godt som han nu kan … taget i betragtning at han har bagtalt hende og måske i en lille periode ødelagt hendes forretning. )

 

 

MEN hvis man ikke kan tage imod en oprigtig og dybtfølt undskyldning ….. så er man i mine øjne også et lille menneske - på alle måder:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Handlingen er nederdrægtig, uden tvivl, men...

 

Den der overvinder sig selv, udfører en større bedrift end en hærfører, siger et ordsprog..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og dette var nok ikke den enste løgnagtige anmeldelse på EG. Og nok ikke den enste pige der er blevet svinet uretmæssigt til på EG.

Det er og bliver et useriøst board.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dette var nok ikke den enste løgnagtige anmeldelse på EG. Og nok ikke den enste pige der er blevet svinet uretmæssigt til på EG.

Det er og bliver et useriøst board.

 

Hvorfor er du så herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bringer klaphatten og useriøse tråde frem igen- her ER et skoleklart eksempel på hvad der sker bag koliserne og hvor nemt det er for en fucing anonym P- spiller at ødelægge en piges foretning!!!

Simpelthen IKKE OK, her bliver jeg godt nok gal i skalden. Virkelig dårlig karma og umodent!

Fint at sige undskyld og sådan, men hvad med at bruge øverste hoved bare lidt ind i mellem!!! Der er desværre mange af de forsmået sørgelige eksemplarer derude. Øv øv

Håber at du, judit får masser af positive anmeldelser og besøg fremover og at skaden ikke er alt for stor .

Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den hører nok til i samme kategori:

 

 

Tror udsendelsen kan genses på nettet - håber nogen lige gider indsætte et link til den  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...