Hop til indhold
Tacoma

Gangbang hos Miss Hell

Recommended Posts

Har lige været til gangbang hos Miss Hell. - Damn et et frækt stykke pigebarn.

Vi var en halv snes stykker dukket op og hun gav sig fuldt ud.

For det første er hun ung, sprød og lækker, for det andet virker det som om hun oprigtig nyder hardcore-sex lige så meget som os han-ulve.

Samtidig lader hun til at være en sympatisk og humoristisk pige.

Hun tager den gladeligt i alle huller - heriblandt to pikke i fissen på én gang. Det har jeg personligt aldrig prøvet før. Man skal lige vænne sig til det, så er det faktisk ret kinky.

Også en stor tak til mine "Brothers in Arms" for en god stemning og et godt teamwork. Det lod til at alle fik en fornøjelig eftermiddag ud af det.

Jeg måtte desværre gå efter en times tid, men er absolut at finde blandt deltagerne næste gang frøkenen trænger til pik i større antal

Varm hilsen til mine logebrødre og ikke mindst fantastiske Miss Hell

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for deleren - ja hun ser sq. også sprød ud på billederne.

Nu tiltaler GB mig ikke personligt... og tror ikke jeg kan "vænne" mig til det  :oops:

Så må se at få lavet en aftale ... solo  :eek:

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

For helvede hvor kan den tøs sexe altså - suverænt arrangement, igen ;)

Vil leve højt på den eftermiddag de næste par uger - og glæde mig til den skal gentages!

Et cadeau til mine nye hul-brødre ogs', tak for fed stemning, afslappet atmosfære, og nogle fede DPer med den lystne frøken ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser ikke ud som om nogen har gummi på altså på billederne.. Måske private gangbangs.. Havde folk det på under arangemanget og hvor var hun påvirket af stoffer.. Bare en forespørgsel hun ser Sgu fræk ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svar til G.fyr og Oliver.

Til seancen drak hun et glas hvidvin. Hun virkede ikke påvirket af stoffer.

Om hun skulle sniffe en bane i ny og næ, er jeg personligt ligeglad med, så længe hun leverer varen. Og det gør hun i den grad.

Mht. kondom sutter hun uden. Faktisk startede hun med et lille ritual, hvor vi stod i rundkreds rundt om sengen og så suttede hun os velkommen på skift. Ret frækt faktisk.

Senere i forløbet kom jeg i munden på hende - og hun tog godt imod :smile:

Som en ekstra service, fik dem der, kunne vise en up-to-date (negativ) sygdoms-test, et armbånd på (a la Roskilde Festival)

De kunne så knalde hende i fissen (og røven) uden gummi – herunder komme op i hende. Creampie.

Jeg fik selv taget en test på Bispebjerg i mandags, men nåede desværre ikke at få resultatet. Beregn en uge, Boys.

Hun har naturligvis selv sygdomsfri attest.

Ellers må man sige at der ikke er nogen regler. Alt er tilladt. Hun tungekysser lidenskabeligt og er generelt med på det hele :smile:

I øvrigt også tak til hendes sympatiske ven, der var med til at skabe en hyggelig og afslappet atmosfære.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har tidligere været en temmelig ophedet debat om Miss Hells private vaner, hvor hun blev kaldt alt muligt og folks forargels fik frit løb. Men konklusionen efter forargelsen havde fået frit løb var at hun faktisk både har styr på sit liv, sine valg, sin seksualitet og er sød og sexet og vild og uhæmmet...og meget langt fra stofafhængig.. Hun er bare en paaaaarty-pige som så mange andre.

Det har imidlertid ikke noget med den her anmeldelse at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var til GB v1 med Miss.

Det blev ikke indtaget alkoholholdige drikke, ligesom der heller ikke var tegn på hverken brug af eller påvirkning af nogen som helst stoffer.

Og der var godt styr på arrangementet og på en særdeles venlig og behagelig måde.

Et sjældent godt arrangement :-)

Og så tilbage til anmeldelsen.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Hell

det er første gang, jeg snuppede mig et par glas vin den her gang :) men for f. hvor jeg hyggede mig  :-P det var til dato mit livs bedste. Ros tilbage til fyrene for ALLE og være 100% på... og skabe stemning og virkelig give den gas. Hver gang har været en succes, men den her toppede ligesom og så slog jeg rekorden, med 11 i alt på en gang haha for pokker det var godt. Tusind tak for roserne. Jeg nød hvert et minut og kunne være blevet ved et par timer mere haha ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det er første gang, jeg snuppede mig et par glas vin den her gang :) men for f. hvor jeg hyggede mig  :-P det var til dato mit livs bedste. Ros tilbage til fyrene for ALLE og være 100% på... og skabe stemning og virkelig give den gas. Hver gang har været en succes, men den her toppede ligesom og så slog jeg rekorden, med 11 i alt på en gang haha for pokker det var godt. Tusind tak for roserne. Jeg nød hvert et minut og kunne være blevet ved et par timer mere haha ;)

Hvorfor prøver du ikke at gøre det næste gang. Måske et GB på 5 Timer !

Redigeret af Lars K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miss Hell

prøver og gøre hvad næste gang? :) drikke vin? haha jeg nyder normalt sex upåvirket (modsat hvad andre tror og mener) jeg blir HØJ af sex og pik <3 <3 det ved alle vist der har mødt mig haha FUCK hvor synet af fyre der står rundt om mig bare det bedste ... pik pik pik over det hele, jeg kan slet ikke beskrive den liderlighed jeg føler/følte under GB's

LOVE it..!

Del dette indlæg

Link til indlæg

prøver og gøre hvad næste gang? :) drikke vin? haha jeg nyder normalt sex upåvirket (modsat hvad andre tror og mener) jeg blir HØJ af sex og pik <3 <3 det ved alle vist der har mødt mig haha FUCK hvor synet af fyre der står rundt om mig bare det bedste ... pik pik pik over det hele, jeg kan slet ikke beskrive den liderlighed jeg føler/følte under GB's

LOVE it..!

Jeg tror Lars K mente at du skulle prøve at lave et længere arrangement næste gang da du jo sagtens kunne blive ved.

Du vil kunne slå rekorden hvis der er længere tid til rådighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

LOVE it..!

Prøv at læse hvad jeg slutter af med. Der mener jeg det fremgår at du måske skulle lave et længere Gang Bang på måske 5 timer. Hvorfor ikke når du nu siger at du sagtens kunne klare mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge og wildkatten fra Hell;-)

Ja, så sku man ha et lille neon tryk på håndfladen og ku komme og gå lidt;-)

Så kan man jo bli blæst et par gange, nappe en kold øl eller kaffe på cafe'en,

Og tilbage når batteriet lige har fået en halv recharge og sprøjtekanonen er ladt!

Uha, er visit snart klar til mit livs første gang bang... Næsten voksen ;-)

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...