Hop til indhold
stener

Nikita Islands Brygge

Recommended Posts

Så i går at Nikita, skulle ankomme til Kbh i dag til frokosttid, ”desværre” alene ind til i morgen, vor min alltime favorit Julia støder til,

jeg har jo før prøvet en trekant med dem, men kunne være sjovt at prøve Nikita alene, så fik aftalt en tid til ”frokostpausen”. Hun holder til på Islands brygge, dejligt tæt på mit arbejdeJ

Det er en lækker lejlighed og dejlig diskret, Nikita virkede til at være glad for at se mig og det hjælper jo altid på oplevelsen,  he he, om det passer ved jeg ikke, men lever da i håbet.

Jeg havde desværre kun tid til 30 minutter i dag, men de blev fuldt udnyttet, kys, fransk uden og en dejlig ridetur med udsigt til hendes dejlige bryster og et stort smil..

Har allerede booket en tid til en trekant med Nikita og Julia, det skal åbenbart gå stærkt denne gang, de er væk igen på onsdag L

Men godt for mit julegavebudget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe.. ved lige hvad du mener :grin: Jeg har været der før, og var BEGEJSTRET :wub:. Og jeg har også skrevet om hende før - mener jeg sluttede sidste anmeldelse af med at sige at der var 100% chance for gentagelse. Og sørme om jeg ikke fik ret igår ;)

Jeg vil ikke gå i detaljer - jeg har ført beskrevet min oplevelse med pigebarnet, og jeg har egentlig ikke noget nyt at tilføje. Jeg kan bare sige at det var mindst lige så dejlig et gensyn som sidste gang! Hun er bare en lille glad, servicemindet hottie!

Hun forsvinder desværre allerede igen på tirsdag (...ved endnu ikke helt om jeg kommer i julegavehumør og giver mig selv en overraskelse på mandag men det er ikke utænkeligt, men det skulle så måske være med Sweet Julia ;)). Hun har dog lovet at komme igen inden jul

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...