Hop til indhold
Tip toe

Har du prøvet en Fleshlight...?

Recommended Posts

Måske er det mere hyggesnak, men...

Husk, det er rent anonymt, men jeg er sgu nysgerrig efter at vide noget.

Nogen som har prøvet den famøse Fleshlight? Nogen der måske ligefrem kan tale godt om den... (Sammenlignet med onani f.eks).

Nogen må jo købe den, eftersom den stadig sælges, men jeg er komplet Fleshlight-virgin. :D

Den virker helt mærkeligt for mig at en omgang blød gummi skulle kunne have en mere stimulerende effekt end hånden, men prove me wrong..... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det mere hyggesnak, men...

Husk, det er rent anonymt, men jeg er sgu nysgerrig efter at vide noget.

Nogen som har prøvet den famøse Fleshlight? Nogen der måske ligefrem kan tale godt om den... (Sammenlignet med onani f.eks).

Nogen må jo købe den, eftersom den stadig sælges, men jeg er komplet Fleshlight-virgin. :D

Den virker helt mærkeligt for mig at en omgang blød gummi skulle kunne have en mere stimulerende effekt end hånden, men prove me wrong..... :P

Nu smører man jo flesh tingen med glidecreme, for at give den våde vagina effekt.

Har prøvet en af slagsen, og det er ganske rart. Dog har jeg ikke investeret i en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg bruger en fleshlight engang imellem. Har faktisk et par stykker af dem, så jeg kan skifte imellem dem.

 

Det føles meget bedre end at bruge hånden. Det føles faktisk næsten som en vagina.

 

Som Plaskeren siger, skal man bruge glidecreme, ellers kan det faktisk godt gøre lidt nas.

 

Jeg må dog sige, at jeg bruger dem ikke hvergang jeg onanerer, da den jo skal rengøres efter brug.

 

Så er det nogen gange lidt nemmere bare, at tage en spiller med hånden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For h.... folkens. Nu er jeg da fristet for at prøve (i det mindste). Men hvordan dælen låner man en fleshlight..? :D Og det er heller ikke sådan en diskret dims man lige gemmer i skuffen.

Kan man vælge snæverhedsgrad og lign...?

Er der egentlig ikke også anal-udgaver...? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

For h.... folkens. Nu er jeg da fristet for at prøve (i det mindste). Men hvordan dælen låner man en fleshlight..? :D Og det er heller ikke sådan en diskret dims man lige gemmer i skuffen.

Kan man vælge snæverhedsgrad og lign...?

Er der egentlig ikke også anal-udgaver...? :P

 

De fleste fleshlights har den samme snæverhedsgrad. De fås dog i en masse forskellige texture.

 

Og jo der er også anal-udgaver. :-)

 

Men i stedet for at sidde her og skrive alle de forskellige muligheder, er det lidt nemmere med et link til hvor du kan købe dem.

 

http://www.fleshlight-international.eu/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan den så også simulere knibeøvelser? :D

Og en sprøjteorgasme?

det går ikke så godt med knibeøvelserner.

 

men montering af en haveslange med pistol i bunden, så kan du få en seriøs og ren sprøjteorgasme, når du ønsker det.

Redigeret af david a

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem Fleshlight, det nye sort inden for onaniprodukter til mænd er Autoblow 2 - pas på GP'er, måske en uset konkurent... :mrgreen:

 

autoblow2.gif

 

 

PS. Har ikke selv prøvet nogle af produkterne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem Fleshlight, det nye sort inden for onaniprodukter til mænd er Autoblow 2 - pas på GP'er, måske en uset konkurent... :mrgreen:

Autoblow?! For mig at se, så ligner det en spiller med brug af kun to fingre bestående af kugler! Kan den måske lave vakuum, massere med tungen eller lave variationer, nå hvar? :D Tror jeg ikke lige! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Autoblow?! For mig at se, så ligner det en spiller med brug af kun to fingre bestående af kugler! Kan den måske lave vakuum, massere med tungen eller lave variationer, nå hvar? :D Tror jeg ikke lige! :cool:

 

Er sikker på at når Autoblow 3 kommer på markedet, kan der tilsluttes en støvsuger og der vil være variable hastighed og en kunstig tunge.... Wait and see... :geek::mrgreen::oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Autoblow 3 bliver for vild. Sikkert bedre end 2'eren, men jeg venter til der kommer en extendet edition i butikkerne. :D

Jeg har altid synes det var lidt uretfærdig at kvinderne havde så stort udvalg i alverdens dildo-sjovere, men fleshlight har da godt nok udviklet sig siden jeg så reklamerne på tv-shop :P Dog ikke lige tingen man har med i rejsetasken.

Fordømt. Ingen ligestilling i det her land.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu smører man jo flesh tingen med glidecreme, for at give den våde vagina effekt.

Har prøvet en af slagsen, og det er ganske rart. Dog har jeg ikke investeret i en.

Har du lånt naboens? Eller fik du lov at prøve nede i butikken?

 

 

Det er da utrolig Hvad man kan købe i dag. Kan man eventuelt også købe en fuldautomatisk tungeslaskermaskine med en ophissende sukkene vejrtrækningsfungtion eventuelt med trinløs hastighed og en duft af tandpasta. Ja ja Nu kan politikkerne bare komme an, med deres forbud for købesex. Og de piger der går under jorden, for at fortsætte deres skammelige og utugtige aktiviteter, må nok budgettere med en noget lavere og mere konkurance egnet vederlag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...