Hop til indhold

Salome, Holsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i går hende her: http://side6.dk/resultatside/?q=holstedpigerne

Billederne på profilen skiftede i går, og der er lidt rod i teksten i annoncen, men det var altså Salome i går. 

Og det var en god ting: Det er IKKE hende på billederne, men hun var sådan set ikke helt ved siden af. Se på billederne og forestil jer en spinklere udgave med cirka samme størrelse bryster (kunstige, men pæne med ret store vorter og OK bløde) og måske en cirka 165 centimeters højde. Hun er udpræget latina (fra Mexico, sagde hun), så selv om hun er spinkel havde hun en fin rund sambamås. Meget slank pige med en super lille talje og svungne lår. I god form og ingen anlæg til mave her, rigtigt kønt ansigt, lækker brun hudfarve og teint - jeg vil skyde hende til cirka 25 år. 

Jeg kunne også sige det ganske kort: Hun er tæskelækker! I hvert fald hvis man er til velformede latinaer, så går man ikke forgæves. 

Træerne vokser ikke ind i himlen. Hun talte kun spansk og lidt italiensk, hun var ikke begejstret for min langsomme tilgang til akten, det meste koster ekstra, Jeg havde bestilt dansk til 600 kroner, men hun startede med at give mig kondom på og gav mig så fransk. Jeg måtte ikke gøre gengæld, det kostede ekstra - og det gjorde kys også, stod der på menuen.

Men det hun gjorde gjorde hun godt. Masser af forskellige stillinger, hun var aktiv og i godt humør og selvom jeg ikke forstod så meget af hendes spanske (sproget, altså), så var der god kemi og det var en god oplevelse. 

Ikke mindst fordi hun var så lækker.Og jeg er meget kræsen, som mit brugernavn fortæller. Men er man til GFE, så tror jeg ikke hun er det bedste bud.

Hun sagde hun var her en uge mere, og derefter tog hjem - og MÅSKE kom igen i januar. 

Nu kommer jeg ikke så tit på de kanter, men huset i Holsted er dog ikke langt fra Esbjerg-motorvejen og man parkerer diskret bagved. Så hvis jeg får en chance, så tager jeg gerne forbi igen. 

Skrevet

Jeg overvejer at taget et smut forbi, men hvorfor har hun ingen priser oplyst på siden?

Og hvordan forklare man hende, hvilken ydelse man ønsker?

Skrevet
  • Author

Det overvejer jeg også! 

Som sagt er deres hjemmeside/annonce på noget rod. Lige i dette sekund er der en anden pige på, og både navn og billeder er ændret. Da jeg ringede i går inden besøget fik jeg en telefonsvarer der sagde noget med, at hos Holstedpigerne mødte man altid en lækker dit-eller-dat. Det bliver man ikke meget klogere af. 

Salome havde et udførligt menukort, og så var det bare at pege sig frem. Så vidt jeg kunne se var der alt på - græsk var frit efter hukommelsen 1200. 

Holstedpigerne virker som et skodsted, hvor jeg bare var heldig!
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.