Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Når hun skriver "Eventuelt anden massage aftaler du med mig når du er her." kunne tyde på hele pakken :wink:

Skrevet

Når hun skriver "Eventuelt anden massage aftaler du med mig når du er her." kunne tyde på hele pakken :wink:

Ja, der er ikke meget at tage fejl af her :)

Skrevet

Men er det hende der er afbilledet man kan nyde?

• 2 weeks later...
Skrevet

ADVARSEL

Havde en aftale med Nina i dag der var bestilt 1 3/4 time før, møder op på adressen 5 min før og får at vide at hun er optaget af anden kunde men hende der tog imod tilbød sig i stedet. Efter lidt mumlen blev jeg tilbudt at hun kunne hente hende hvilket er en dårlig start.

Jeg er træt af disse dobbelte bookinger så gik igen for at sige som det er så kan de lære det (rende mig) jeg er færdig med dem der er useriøse og så kan de se nok så godt ud.

Hilsen

Dario

Skrevet

Jeg var på stedet for ca halv anden måned siden. Havde egentligt sådan henad dagen tænkt på at besøge Bee på Hellerupvej, da jeg finder hende, på billederne, helt vildt lækker. Har ikke haft fornøjelsen af hende endnu..håber hun stadigvæk er der..løb lidt forgæves for et stykke tid siden...men men tilbage til besøget..

Som sagt kunne ikke nå Hellerupvej, da klokken var sent (kl 21.00) og jeg troppede op ved stedet. Blev budt velkommen af to kvinder. Søde og venlig, men sprogligt noget amputeret...så det blev efter lidt snak enighed om Tantramassage til kr 400. Kvinden jeg valgt var helt overvældet over valget, da hun oplevede at den anden altid fik fortrin.

Nå men af med klonset og op på briksen..og her indtraf skuffelsen. Tantramassage var noget rodet, havde aldrig prøvet det før. Så efter 15 min skiftet vi over til en Body to Body massage. Det var også en noget rodet affære. Så efter 30 min tilbød jeg at give hende massage og Body to Body massage. Hun blev helt paf, men virkede faktisk overordentlig interesseret.

Så vi byttede roller og så skete der det, at hun blev så tændt at hende briller dukkede og en orgasme indtraf 10 min efter...hun spurgte herefter om vi ikke skulle have sex...jo tænkte jeg...det bliver så 1.500..oplyste hun...dilemmaet opstod så i lyset af min kun 1.200 i lommen...der var ingen muligheder for rabat...så det endte med en HJ Body to Body massage foretaget i forening, dvs jeg masserede og hun trak i trådene..;)

Efter en time og et bad stod jeg på gaden igen..egentlig tilfreds og så alligevel ej...måske pga forhøje forventninger...

Jeg kommer ikke igen...for jeg har sat mig for Bee og Hellerupvej..hvis hun leverer fuld pakke og body to body massage..så vil jeg være der indenfor den næste måned...

For my favorit JU lever ikke den ydelse..desværre...

Jubiii

• 2 weeks later...
Skrevet

ADVARSEL

Havde en aftale med Nina i dag der var bestilt 1 3/4 time før, møder op på adressen 5 min før og får at vide at hun er optaget af anden kunde men hende der tog imod tilbød sig i stedet. Efter lidt mumlen blev jeg tilbudt at hun kunne hente hende hvilket er en dårlig start.

Jeg er træt af disse dobbelte bookinger så gik igen for at sige som det er så kan de lære det (rende mig) jeg er færdig med dem der er useriøse og så kan de se nok så godt ud.

Hilsen

Dario

Jeg har oplevet det stik modsatte. Jeg ringede uden at bestille massør. Kom fem minutter efter, og så en anden kunde på vej op før mig. Blev modtaget af "Nina" og en mamasan. Da det gik op for mamasan, at jeg var den kunde, der havde ringet 5 min tidl. blev Nina sendt ind til den anden kunde ... Lidt skuffet var jeg, for hun var MEGET charmerende. Hende der masserede mig gjorde nu også et fint job.

Det er godt 1 måned siden.

Redigeret af Bebop

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.