Hop til indhold

Mandarin i Herlev

Featured Replies

Skrevet

Trængte til massage - har været der med stor fornøjelse - men nu er det slut! Den mest elendige massage og det til en skyhøj pris af kr 500 og måtte sige flere gange, at jeg havde betalt for en hel time - kommer der aldrig igen og jeg ikke lide overvægtige piger

Skrevet

Trængte til massage - har været der med stor fornøjelse - men nu er det slut! Den mest elendige massage og det til en skyhøj pris af kr 500 og måtte sige flere gange, at jeg havde betalt for en hel time - kommer der aldrig igen og jeg ikke lide overvægtige piger

Har du et link?

Skrevet

Smart.............. :-)

Piv elendig hjemmeside, men det er jo ikke din skyld :-)

Skrevet

Jeg kan kun være enig.  jeg er tidligere kommet en del gange her, men stedets kvalitet har været stærkt dalende de seneste par år.  Der findes bestemt gode og bedre alternativer

• 1 year later...
Skrevet

Hej, er der nogen der ved hvor Candy (ca 145-150cm høj) som tidligere var på Mandarin Massage i Herlev er blevet af?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.