Hop til indhold

Massage Huset Randers

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved om Massage Huset på Slotsgade 18 i Randers er et rent professionelt massage sted, eller tilbydes der ekstra?

Skrevet

100% ren massage. Intet hanky panky.

Søg hjemmesiden: "Vidunderlig Verden" hedder den ca.

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Massage Huset og Vidunderlige Verden er ikke samme sted. Vidunderlige Verden er Tantra, har selv været der, rigtig god oplevelse.

Massage Huset er Thai, har ikke været der.

Skrevet

Massage Huset og Vidunderlige Verden er ikke samme sted. Vidunderlige Verden er Tantra, har selv været der, rigtig god oplevelse.

Massage Huset er Thai, har ikke været der.

Sorry, du har ret. Mente at thaistedet var nr 20 eller 16.

Ja Vidunderlige Verdens Tantra er top klasse.

Skrevet

Kan det virkelig passe. Har du været der Århuselsker

Nej ikke Massagehuset men tantra stedet.

Fik det anbefalet af en ven.

• 2 weeks later...
Skrevet

hvad er priser og er det med afslutning ,og evt hvilke afslutning hos vidunderlige verden ?

Skrevet

hvad er priser og er det med afslutning ,og evt hvilke afslutning hos vidunderlige verden ?

Ingen afslutning. Det er rigtig tantra.

Pris? Ring og spørg.

Skrevet

Ingen afslutning. Det er rigtig tantra.

Pris? Ring og spørg.

Der er en prisliste på hjemmesiden. Til gengæld står der ikke noget om tantra. Er det en forretnings hemmelighed at der bliver givet tantra  :cool:

Skrevet

Hej Bulder

Der er 2 forskellige forretninger på Slotsgade nr. 18  - Massagehuset og www.vidunderligverden.dk  -  Massagehuset (thai) ligger i stueetagen, og Vidunderlig verden ligger vist på 1. sal. 

Skrevet

De ligger over for hinanden i stueplan.

Thai th og Vidunderlig Verden tv.

Jeg tror bare tantra er et nyt område, og hjemmesiden ikke er opdateret.

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Hej Bulder

Der er 2 forskellige forretninger på Slotsgade nr. 18  - Massagehuset og www.vidunderligverden.dk  -  Massagehuset (thai) ligger i stueetagen, og Vidunderlig verden ligger vist på 1. sal. 

Hej Påfugl

At det er to forskellige forretninger på ca samme adresse er jeg med på. Århuselsker påpegede bare, at der var tantra i Vidunderlige Verden og det kunne jeg ikke se på hjemmesiden. Jeg er vist ikke tantra i Massagehuset, men har dog ikke været der.

Skrevet

De ligger over for hinanden i stueplan.

Thai th og Vidunderlig Verden tv.

Jeg tror bare tantra er et nyt område, og hjemmesiden ikke er opdateret.

Tak for det. Jeg vil prøve at forhøre mig om muligheden og priser. 

Skrevet

Dette her er ikke svært.

Vidunderlige verden er tantra og i samme boldgade. Om hun har en hjemmeside aner jeg ikke. Det er 100 % professionel og ingen ekstra

Naboen er massage huset. Thai massage. De har en hjemmeside.

Skrevet

Vidunderlige Verden har en hjemmeside, der står ikke at hun også tilbyder Tantra, Måske er den ikke opdateret.

• 4 weeks later...
Skrevet

Har talt med vidunderlig verden, hun tager 1500,- for engang tantramassage, varighed 1 par timer

Skrevet

Det er da noget nyt at hun nu tilbyder tantra. Jeg kan huske at jeg har besøgt vidunderlig verden engang. Prisen kan jeg ikke huske men 2. gang var gratis. Dengang var jeg pakket ind i store lagener fra top til tå. På et tidspunkt ville jeg lige flytte lagnet lidt så hun bedre kunne komme til  :mrgreen: Da massagen var ovre blev hun pisse sur og spurgte hvorfor jeg havde flyttet på lagnet. Mit svar var at så kunne hun bedre komme til. :mrgreen: 

Jeg kom der aldrig igen. Hun virkede meget rødstrømpe artig eller som en pædagog. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.