Hop til indhold
sailor

Advarselspoint

Recommended Posts

Jeg fik et point, for ikke at være enig med finken - han har flere nick, så for ikke at genere nogen, så er dette nick midt imellem.

Jeg forstår ikke hvorfor, men pyt med det, men der må da være vidt forskellige regler, for jeg kan se at jeg er den eneste der har fået.

Er det mon tilfældigt?

 

Jeg har naturligvis sat fyren på ignore, da jeg stadig mener han er under mine grænser for behagelig opførsel - og derfor har jeg også startet nyt emne, så jeg ikke får flere "point" for at skrive i tråden

Del dette indlæg


Link til indlæg

men der må da være vidt forskellige regler, for jeg kan se at jeg er den eneste der har fået.

Kan du se, hvor mange point vi andre har fået? Jeg troede kun man kunne se sine egne point.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik et point, for ikke at være enig med finken - han har flere nick, så for ikke at genere nogen, så er dette nick midt imellem.

Jeg forstår ikke hvorfor, men pyt med det, men der må da være vidt forskellige regler, for jeg kan se at jeg er den eneste der har fået.

Er det mon tilfældigt?

 

Jeg har naturligvis sat fyren på ignore, da jeg stadig mener han er under mine grænser for behagelig opførsel - og derfor har jeg også startet nyt emne, så jeg ikke får flere "point" for at skrive i tråden

 

Det er som HappyHippo siger kun dig selv og medlemmer af administrationen der kan se eventuelle advarselspoint.

 

Hvem har flest? Er bange for at jeg har nul men det kunne være sjovt at score nogle stykker!

 

Den der har flest, har vist omkring de 800 advarselspoint og har karantæne indtil engang i 2022. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som HappyHippo siger kun dig selv og medlemmer af administrationen der kan se eventuelle advarselspoint.

 

 

Den der har flest, har vist omkring de 800 advarselspoint og har karantæne indtil engang i 2022. 

 

 

2022... det var da ikke specielt lang tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som HappyHippo siger kun dig selv og medlemmer af administrationen der kan se eventuelle advarselspoint.

 

 

Den der har flest, har vist omkring de 800 advarselspoint og har karantæne indtil engang i 2022. 

Mit liv er for kort til fickk, så han er på ignore, så jeg ser kune hvad han skriver, hvis andre har hans indlæg inkluderet.

 

800 point??? hvad er pointen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

så jeg ser kun hvad han skriver, hvis andre har hans indlæg inkluderet.

Ja, man kan ikke vinde hver gang... :LOL:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit liv er for kort til fickk, så han er på ignore, så jeg ser kune hvad han skriver, hvis andre har hans indlæg inkluderet.

 

800 point??? hvad er pointen?

 

Men hold da op, hvor bruger du mange kræfter på en mand du har sat på ignore :o

 

Hvad med at få en hobby???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja gå dog ud og få et slag fisse i stedet for at gå op i fick.

 

Kan så også se hvad fisseslikker citerer, montezi er også på ignorer, ham har jeg heller ikke noget tilovers for!!

Forøvrigt, jeg bruger overhovedet ikke kræfter på disse, jeg har bare en mening :eek:

 

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der har flest, har vist omkring de 800 advarselspoint og har karantæne indtil engang i 2022. 

Det er jo to år længere, end regeringens ambitiøse 2020-plan! Det er godt nok længe.

800 point divideret med 8 år = 100.

Man kan altså "afsone" 100 point pr. år.

Dvs. to point pr. uge.

Rent teoretisk, naturligvis. Vedkommende med de 800 point skifter computer og ip-adresse et par gange inden da, og er dermed startet på en "frisk", hvis vedkommende opretter en ny profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo to år længere, end regeringens ambitiøse 2020-plan! Det er godt nok længe.

800 point divideret med 8 år = 100.

Man kan altså "afsone" 100 point pr. år.

Dvs. to point pr. uge.

Rent teoretisk, naturligvis. Vedkommende med de 800 point skifter computer og ip-adresse et par gange inden da, og er dermed startet på en "frisk", hvis vedkommende opretter en ny profil.

disse point er vist kun symbolsk, de hardcore EG banditter kommer hurtig tilbage med et andet nick inden de har afsonet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er vel sådan en form for kvote, så der skal deles advarselspoint ud, så moderatorene ikke bliver drillet af administratorene så de igen ikke smides ud af kreditorene  :D :D

 

skal man til 'generhverv' hvis man smides ud ¿¿¿

Del dette indlæg


Link til indlæg

disse point er vist kun symbolsk, de hardcore EG banditter kommer hurtig tilbage med et andet nick inden de har afsonet ...

 

Det er tidligere set. Ofte kan man genkende stilen i sproget, gamle synspunkter og gammel vrede rettet mod de samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...