Hop til indhold

Lang tids pirring?

Featured Replies

Skrevet

Hej ærede kolleger udi det sjove

Nogen bud på en varm, seriøs dom-Q, der formår at holde dampen oppe i en længere pirring / tease and denial? Ikke så hård, men gerne med lidt smæk, bondage, blindfold med diverse facesitting osv.

Trænger til at føle desperationen lidt

• 2 weeks later...
Skrevet

Var der ingen svar, på er ellers godt spørgsmål?

Redigeret af vestnudisten

Skrevet

Ilona og sandy samt madame Anni i Odense er de bedste bud tæt på det sydjyske, men et godt tip er skriv til dem og tag en dialog med dem om hvad du forventer at dem så bliver oplevelsen 200% bedre

Skrevet

Prøv sexypussycat i uldum. Jeg prøvede en to timers dengang hun var i Tørring. Hun er super god at være sammen med. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at være sammen med hende efter at hun er flytte pga den finansielle status pt.

Skrevet
  • Author

Hey, tak for Info gutter! Kom ikke afsted forleden, men fik forslag i private beskeder. Har et par stykker i kikkerten, Michelle og cherie. Bare lidt lang transport :-) ang Miza - er der en begrundet mistanke om at hun er god til pirring også? Hun ser spændende ud, synes jeg.

Skrevet

hejsa der er Miza hun er fra sydjylland og er en skøn Domina og rigtig sød og forstående 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.