Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ærede kolleger udi det sjove

Nogen bud på en varm, seriøs dom-Q, der formår at holde dampen oppe i en længere pirring / tease and denial? Ikke så hård, men gerne med lidt smæk, bondage, blindfold med diverse facesitting osv.

Trænger til at føle desperationen lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ilona og sandy samt madame Anni i Odense er de bedste bud tæt på det sydjyske, men et godt tip er skriv til dem og tag en dialog med dem om hvad du forventer at dem så bliver oplevelsen 200% bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv sexypussycat i uldum. Jeg prøvede en to timers dengang hun var i Tørring. Hun er super god at være sammen med. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at være sammen med hende efter at hun er flytte pga den finansielle status pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, tak for Info gutter! Kom ikke afsted forleden, men fik forslag i private beskeder. Har et par stykker i kikkerten, Michelle og cherie. Bare lidt lang transport :-) ang Miza - er der en begrundet mistanke om at hun er god til pirring også? Hun ser spændende ud, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hejsa der er Miza hun er fra sydjylland og er en skøn Domina og rigtig sød og forstående 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...