Hop til indhold

Hvidovrevej

Featured Replies

Skrevet

Jubii!!! 

Hvidovrevej 86 st - er aktiv igen søde kulørte unge kvinder - jeg var der i søndags og "tog den store tur" - sød ung kneppe og sutteglad kvinde tog sig kærligt af mig - lejligheden har fået en fin ansigtsløftning - kvinden jeg var sammen med havde samme fine indstilling til service og pris som altid - 

gentagelsesfaktor - meget høj :)

:-P

Skrevet

Har du en link ?

Skrevet

Er det også de gamle rimelige priser?

Skrevet

Jubii!!! 

Hvidovrevej 86 st - er aktiv igen søde kulørte unge kvinder - jeg var der i søndags og "tog den store tur" - sød ung kneppe og sutteglad kvinde tog sig kærligt af mig - lejligheden har fået en fin ansigtsløftning - kvinden jeg var sammen med havde samme fine indstilling til service og pris som altid - 

gentagelsesfaktor - meget høj :)

:-P

Har været der mange gange selv, for det meste ok. Var der engang to gange på en dag, da grinede hun godt nok af mig.

Skrevet

Hey :-P

Også skrevet om dem under - Melissa Hvidovrevej...... Super frisk pige og dejlig oplevelse :cool:

Helt sikkert en gentagelse hver

Skrevet

Har besøgt Brenda efter genåbningen -  prisen sat op med 100 til 600 for en halv time  -  med henvisning til at der er gjort i stand i lejligheden.

Hun var sød som før, har det dejligste smil, tog gerne imod min massage og mint franske, som jeg er overbevist om gav gevinst et par gange -  så det meste tid gik til hendes fornøjelser.Da jeg ville tage hende bagfra, fik jeg besked om den nye pris -  hendes telefonsvarer er rigtig svær at forstå - og det gør altså noget ved fornøjelsen, uanset at hun var rigtig sød og tilbød mig turen  alligevel. Den gik så ikke lige med det samme, så det blev til oliesvensk med en finger i hendes våde fisse. Ok, men selvfølgelig ikke det samme. 

Medmindre det skal være sort, så er Inga faktisk en bedre oplevelse for 600 kr

Skrevet

Er der et link ??????

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.