C-man 30 Skrevet 4. November, 2014 Hadde et besøk av Nadia i september, men hennes annonser er nå ikke å finne mer. Noen som hved om hun fortsatt er tilgjengelig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C-man 30 Skrevet 4. November, 2014 Nogen der hvet om det er samme pige? http://www.romantica.dk/pigerne/nadia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 4. November, 2014 Har du ikke hver sammen med hende i sept? Så kan du nok husk hvis det er hende eller ej! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C-man 30 Skrevet 4. November, 2014 Kan jo ikke se hennes smukke ansikt. Men alder stemmer og det ligner. Om det er henne kan hun anbefales på det varmeste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nadia21 25 Skrevet 21. Juni, 2015 Hej C-man. Det er mig der er på billederne, og kan oplyse at hvis pigen hed nadia, så var det mig dengang Er stoppet i branchen, og har jeg været i nogle måneder nu. Men tak for de søde ord! :-) - knus nadia. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C-man 30 Skrevet 6. August, 2015 Hei Nadia! Synd du er stoppet, men meld meg om du vil gøre et litet comeback! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg