phammeren 39 Skrevet 4. November, 2014 http://www.eroguide.dk/forum/topic/27600-nye-billeder-af-nisas-store-bryster-hos-daisyclub/ Nogen der har prøvet Nisa? Hun ser sgu lækker ud og giver anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 4. November, 2014 ...de skifter tit piger.. eller er jeg bare langsom når slet ikke at besøge Jeg lytter med her..! Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 198 Skrevet 5. November, 2014 Jeg har besøgt Nisa og hun er en rigtig dejlig kvinde Alderen skal nok passe, hendes engelsk er knapt så godt men humøret var højt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
phammeren 39 Skrevet 5. November, 2014 Jeg har besøgt Nisa og hun er en rigtig dejlig kvinde Alderen skal nok passe, hendes engelsk er knapt så godt men humøret var højt Det lyder godt - fik du analsex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
phammeren 39 Skrevet 5. November, 2014 ...de skifter tit piger.. eller er jeg bare langsom når slet ikke at besøge Jeg lytter med her..! Dressmann Ja, det går sgu hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 19. November, 2014 Jeg hilste på Nisa da jeg besøgte Yxida. Charmerende smilende pige, som ser godt ud. Mavefornemmelsen siger at hun er et godt knald, men beret endelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 19. November, 2014 Yxida - sjovt navn. Og et effektivt navn, DaisyClub dukker straks op, når man søger på det (ovenstående link virker ikke). Det er et sted med japanere og kinesere, formoder jeg? Lækkert sted, ser det ud til. Hvor meget går de med til? Er superfransk og kys på programmet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 19. November, 2014 Louie, for pokker, du glemmer helt at bruge den udmærkede søgefunktion her på EG Søg - fx på DaisyClub - og du vil finde mine to anmeldelser af to af DCs japanere Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 19. November, 2014 Yxida har formentlig været mit næst-bedste knald i år, kun overgået af Roxana. Og ja, masser af kys og masser af superfransk. Jeg havde en god kemi med hende, så det er ikke sikkert andre får samme resultat, men potentialet er der da. Yxida tager så vidt jeg husker videre meget snart. NB. Hun taler meget begrænset engelsk, så man skal være tryg ved bare "body talk". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 21. November, 2014 Mht til Yxida, så har jeg besøgt hende med stor succes, og anmeldt hende her: Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonen 85 Skrevet 22. November, 2014 Nisa er en rigtig dejlig pige. Kan varmt anbefale hende. Hun er super sød, taler ikke vildt godt engelsk, men hun prøver at gøre sig forståelig. Hun giver iøvrigt brandgod massage, efter man er kommet. Det bedste ved hende er dog at hun, på godt Polle-fynsk, bapper gren som en tryklufthammer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg