Hop til indhold

Nogen der har prøvet Nisa?

Featured Replies

Skrevet

...de skifter tit piger.. eller er jeg bare langsom  :-P  :-P  når slet ikke at besøge

Jeg lytter med her..!

Dressmann

Skrevet

Jeg har besøgt Nisa og hun er en rigtig dejlig kvinde :)

Alderen skal nok passe, hendes engelsk er knapt så godt men humøret var højt :D

Skrevet
  • Author

Jeg har besøgt Nisa og hun er en rigtig dejlig kvinde :)

Alderen skal nok passe, hendes engelsk er knapt så godt men humøret var højt :D

Det lyder godt - fik du analsex?

Skrevet
  • Author

...de skifter tit piger.. eller er jeg bare langsom  :-P  :-P  når slet ikke at besøge

Jeg lytter med her..!

Dressmann

Ja, det går sgu hurtigt :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg hilste på Nisa da jeg besøgte Yxida. Charmerende smilende pige, som ser godt ud. Mavefornemmelsen siger at hun er et godt knald, men beret endelig.

Skrevet

Yxida - sjovt navn. Og et effektivt navn, DaisyClub dukker straks op, når man søger på det (ovenstående link virker ikke). Det er et sted med japanere og kinesere, formoder jeg? Lækkert sted, ser det ud til. Hvor meget går de med til? Er superfransk og kys på programmet?

Skrevet

Louie, for pokker, du glemmer helt at bruge den udmærkede søgefunktion her på EG :-)

Søg - fx på DaisyClub - og du vil finde mine to anmeldelser af to af DCs japanere :-)

Venligst

French

Skrevet

Yxida har formentlig været mit næst-bedste knald i år, kun overgået af Roxana. Og ja, masser af kys og masser af superfransk. Jeg havde en god kemi med hende, så det er ikke sikkert andre får samme resultat, men potentialet er der da. Yxida tager så vidt jeg husker videre meget snart.

NB. Hun taler meget begrænset engelsk, så man skal være tryg ved bare "body talk".

Skrevet

Mht til Yxida, så har jeg besøgt hende med stor succes, og anmeldt hende her:

Venligst

French

Skrevet

Nisa er en rigtig dejlig pige. Kan varmt anbefale hende. Hun er super sød, taler ikke vildt godt engelsk, men hun prøver at gøre sig forståelig. Hun giver iøvrigt brandgod massage, efter man er kommet.

Det bedste ved hende er dog at hun, på godt Polle-fynsk, bapper gren som en tryklufthammer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.