Hop til indhold

Trans Selena/ Kira i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Lige en efterlysning vedr. ovenstående trans. Jeg søger erfaringer fra besøg hos vedkommende trans, da jeg ikke kan finde nogle anmeldelser eller yderligere information.

Link: http://side6.dk/resultatside/?q=transselena

På forhånd tak

Mvh PAX

Redigeret af PAX

Skrevet

Hvis du mener den trans som holder til ved Vejle Landevej, er det ikke transen på billederne! Var der for ca. to uger siden, men jeg løb skriende bort igen :-|

Mener der er en anden tråd her på EG, som kan bekræfte min påstand.

Skrevet

Øv da Asspassion!

Smider du linket til det du skrev?

Jeg kan ikke med mine fede fingre finde det på min iPad :/

Skrevet
  • Author

@ asspassion

Det er ikke tilfældet, da dette er en ny annonce i EB, og adressen er på Skærbæksvej.....

Skrevet

Klinikken på Skærbæk har jeg kun oplevet mørke pige (Afikanske) Klinikkerne ligger ikke så langt fra hinanden.

Men du må hend og besøg klinikken og smide en anmelldelse ;)

Skrevet
  • Author

Prøver lige igen... er der ingen der har besøgt denne trans, og som kan bidrage med noget konstruktivt / erfaringer i denne tråd ????

Med venlig hilsen PAX

• 3 weeks later...
Skrevet

Kan dem der har været ved adressen sige om der bor nogen private personer på ejendommen? Eller bliver både stueetagen og 1.sal brugt af pigerne?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.