Hop til indhold
batmis

Hvordan kommer man til at kysse med en GP ?

Recommended Posts

Hejsa,

 

Er ikke så erfaren i dette med at besøge de søde piger, men har da fået prøvet nogle gange efterhånden.

 

Nogle piger annoncerer med kys, ægte kys, franske kys m.v.

 

Men er der ikke nogen der kan dele ud af deres erfaringer med hvordan man kommer til at kysse med pigerne ?

 

Skal man vente til hun tager initiativet eller sker det kun hvis man gør det selv eller ?

(og ja jeg ved selvfølgelig godt at kemi ofte vil være en forudsætning)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke der er nogle regler for det .. Vi piger er lige så forskellige som i mænd ..

Jeg har det personligt sådan at jeg lige ser stemningen an, og hvis det virker som om han har lyst med bare er lidt genert tager jeg gerne skridtet .. Men hvis ikke jeg fornemmer hans lyst til det, skal jeg jo ikke presse ham ud i den akavede situation at skulle sige fra eller endnu værre ikke at føle han "tør" sige fra ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja altså hvis det er noget hun reklamere for og du evt har betalt for denne del også, så er det jo bare at gå til fadet, stille og roligt som med resten af kroppen, lidt ligesom med en ny kæreste, måske lidt forsigtigt så man ikke ramler hovene sammen :wink: . 

 

Der er jo mange måder at kysse på så man skal jo lige om jeg så må sige føle hinanden lidt på tænderne :D .

 

Og så jo helt klart top mund hygiejne siger sig selv. 

 

VH

 

 

 

Hejsa,

 

Er ikke så erfaren i dette med at besøge de søde piger, men har da fået prøvet nogle gange efterhånden.

 

Nogle piger annoncerer med kys, ægte kys, franske kys m.v.

 

Men er der ikke nogen der kan dele ud af deres erfaringer med hvordan man kommer til at kysse med pigerne ?

 

Skal man vente til hun tager initiativet eller sker det kun hvis man gør det selv eller ?

(og ja jeg ved selvfølgelig godt at kemi ofte vil være en forudsætning)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

 

Er ikke så erfaren i dette med at besøge de søde piger, men har da fået prøvet nogle gange efterhånden.

 

Nogle piger annoncerer med kys, ægte kys, franske kys m.v.

 

Men er der ikke nogen der kan dele ud af deres erfaringer med hvordan man kommer til at kysse med pigerne ?

 

Skal man vente til hun tager initiativet eller sker det kun hvis man gør det selv eller ?

(og ja jeg ved selvfølgelig godt at kemi ofte vil være en forudsætning)

 

Det vil du maerke!  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forudsætter at du er glatbarberet, har rene bisser og frisk ånde.

Hvad med om du bare, så snart alle formalia er på plads, lader dine faste men bløde hænder gribe fat om hendes hofter og trækker hende ind til dig. Se ind i hendes øjne, fortæl hende at hun er skøn og så bare... kys hende. Lad dine læber gå langsomt på opdagelse. Bare ikke for vådt og hold tungen indenbords til du ligesom har følt hvad der er stemning for.

Det er i hvert fald en måde at komme til at kysse med pigerne på. Du ved... bare gør det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Får bare få år siden oplevede jeg aldrig nogen Glædespiger, der kyssede på munden - allerhøjest tantekys, så da jeg de første gange besøgte Privat/Diskret i Bording, skulle jeg lige vænne mig til det  - men ellers er det jo bare at læse pigernes beskrivelser af deres tilbud og så møde op uden lige at have spist presset hvidløg og andre stærke spiser, men med nybørstede bisser, pæn og nyvasket, skægget studset, så munden i det mindste er fri - og så er brugen af tandstikker og tandtråd, desværre noget mange glemmer, så selvom de har nybørstede tænder - kan de altså godt stadig have dårlig ånde - også GPer kan have dårlig ånde  :cry:

 

En tandpasta jeg gerne vil anbefale er Parodontax, som fås på apoteket - den er lidt dyrere end andre tandpastaer - til gengæld er der mere i tuben og man behøver kun at tage en lille bitte smule på ad gangen - også fordi tandpastaen er/bliver rimelig stærk, når man børster i længere tid - så det er faktisk bedre kun at bruge en lille smule ad gangen, men så at børste nok så tit - dvs. 3 gange om dagen med en roterende elektrisk tandbørste. Parodontax er desuden eminemt til at bekæmpe blister i munden.

 

Nogen har også dårlig ånde, der kommer helt nede fra lungerne - mærker man måske først, når pigen bliver ophidset og ånder tungt ud - jeg kom engang sammen med en pige, som jeg kun kunne udholde at tage bagfra, fordi hendes ånde var som rådden kål - jeg fandt først bagefter ud af at det kunne have været fordi hun var alkoholiker og drak billig papvin (papvin klirrer ikke og de tomme kartoner fylder ikke i skraldespanden).

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du sidder med en sød GP som du har lyst til at kysse med, så spørg. "Jeg syntes du er rigtig dejlig, og har virkelig lyst til at kysse med dig, er det i orden?" Det værste du kan få er et pænt nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Du stiller dig helt tæt op ad hende. Snor højre ben rundt om hende, så din fod presser hårdt mod hendes mås, tager fat i hendes ører med hænderne, og SÅ snaver du bare løs.

Det er først bagefter du måske finder ud af hun ikke kunne lide det, men du har jo fået dine køssssssss ;)

Mere seriøst, det skal pigen nok lade dig vide, på den ene eller anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan jo godt som flere andre siger, nærme sig lidt forsigtigt med hovedet og prøve lidt forsigtigt at berøre hendes læber med sine egne (uden tunge).. så vil det som oftest ret hurtigt vise sig om hun har den slags lyster.. hvis det ikke medfører respons vil hun sikkert ikke kysse.

 

Jeg har dog også været ude for piger, der selv har taget initiativ til kys.... som med så mange andre ting handler det lidt om at mærke stemningen og føle efter pigen. Nogen gange spørger jeg også direkte om hun kysser.

 

Held og lykke med foretagenet.. kys er intime men dejlige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er ikke så erfaren i dette med at besøge de søde piger, men har da fået prøvet nogle gange efterhånden.

Nogle piger annoncerer med kys, ægte kys, franske kys m.v.

Men er der ikke nogen der kan dele ud af deres erfaringer med hvordan man kommer til at kysse med pigerne ?

Skal man vente til hun tager initiativet eller sker det kun hvis man gør det selv eller ?

(og ja jeg ved selvfølgelig godt at kemi ofte vil være en forudsætning)

Da jeg var ny i "gamet" besøgte jeg ofte bordeller i København uden tidsbestilling. For mig var det også vigtigt med tungekys, så udover forarbejdet med at se hvad de enkelte tilbød, så spurgte jeg også i forbindelse med bestilling/betaling. På den måde vidste glædespigerne at man gerne ville... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke så svært med mig... 

 

Hvis man har givet mig en kanon oplevelse... et par sprøjteorgasmer (det er nemt nok - jeg guider gerne) - så er jeg i hopla... og hvis man er nybaberet ikke-ryger - så er der gode muligheder for et ja :) Ingen garanti da jeg er lidt "type-bestemt" hvad angår lyst til at kysse - men man får point for at spørge.. 

 

det er IKKE en just do it som nogen skriver... det er en baaaaaaaaad idea :) 

 

 

Men jeg foretrækker selv at tage initiativet til det da det ikke er på "menuen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

det er ikke så svært med mig... 

 

Hvis man har givet mig en kanon oplevelse... et par sprøjteorgasmer (det er nemt nok - jeg guider gerne) - så er jeg i hopla... og hvis man er nybaberet ikke-ryger - så er der gode muligheder for et ja :) Ingen garanti da jeg er lidt "type-bestemt" hvad angår lyst til at kysse - men man får point for at spørge.. 

 

det er IKKE en just do it som nogen skriver... det er en baaaaaaaaad idea :)

 

 

Men jeg foretrækker selv at tage initiativet til det da det ikke er på "menuen"

 

Davs igen du Jazz.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man vente til hun tager initiativet eller sker det kun hvis man gør det selv eller ?

(og ja jeg ved selvfølgelig godt at kemi ofte vil være en forudsætning)

 

Det er lissom ude i den virkelige verden: nogle gange tager hun initiativet, og nogle gange kan du gøre det. Nogle gange ligger det i luften, at man nok ikke skal forsøge.

 

Det værste, der kan ske, er - hivs du ellers gør det på en pæn måde - at hun osse på en pæn måde siger, at hun ikke kysser. Hvis begge holder sig til den pæne måde at sige/gøre tingene på, kan man sagens fortsætte séancen som om, intet var hændt.

 

Man kan osse - hvis man vil være lidt mere forsigtig - langsomt prøve at nærme sit  ansigt til hendes. Hun vil da dreje hovedet bort, og séancen kan osse sagtens fortsætte.

 

Det vigtigste er, at du i forvejen har indstillet dig på, at du kan få en afvisning.

 

At spørg først har jeg aldrig prøvet - det synes jeg, virker lidt kunstigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At spørg først har jeg aldrig prøvet - det synes jeg, virker lidt kunstigt.

Jeg kan godt følge dig, men hvis det er vigtigt for en (hvilket det f.eks. er for mig til halve/hele timers GFE), så synes jeg det er mere reelt for begge at man afklarer det på forhånd, ligesom med græsk og fransk med/uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin! :)

men man får point for at spørge..

Sådan har jeg det også med rigtig mange detaljer i forhold til sådan et møde. Jo mere man får afklaret forinden, jo mere præcis kan afstemningen af forventninger ende op med at blive. :)

-----------------

Udfordringen for mig er, at jeg bare ikke rigtig kan besvare lige præcis dét spørgsmål sådan helt konkret. Det har nemlig altid virket lidt kunstigt eller spøjst, hvis gæsten f.eks spørger om det på mail, telefon eller inden vi går i gang... Mine svar har vævende og tøvende været:

"Ææhm... Det ved jeg ikke..."

"Ææhm... Måske..."

"Ææhm... Det kan jeg da godt finde på..."

Det er bare ikke én af de ting, som jeg føler for at aftale, da jeg synes, at det er noget, der burde ske naturligt, impulsivt og lyststyret, og ikke kun fordi man har aftalt, at det skal ske. Jeg er heller ikke én af de kvinder, der kan komme, bare fordi man også skulle have aftalt det. :huh:;)

Men jeg er nok bare en umulius, og så vil jeg hellere sige nej, og så måske overraske positivt, hvis jeg da ikke bliver sorteret fra. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...