Hop til indhold
Ravnen

Pattaya i December

Recommended Posts

Jeg tager en tur til Pattya i December. Jeg har læst de gode newbie i Pattaya vejledninger.

 

Er der nogle herinde, der har gode råd til Do's og dont's? :)

Redigeret af Ravnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager en tur til Pattya i December. Jeg har læst de gode newbie i Pattaya vejledninger.

 

Er der nogle herinde, der har gode råd til Do's og dont's? :)

 

Undskyld:

 

Men   -   god tur.

 

Pas på dig selv og andre!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager en tur til Pattya i December. Jeg har læst de gode newbie i Pattaya vejledninger.

 

Er der nogle herinde, der har gode råd til Do's og dont's? :)

 

Ja, der er masser af erfaringer at høste i nedenstående link:

 

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager en tur til Pattya i December. Jeg har læst de gode newbie i Pattaya vejledninger.

 

Er der nogle herinde, der har gode råd til Do's og dont's? :)

 

 

fortæl ALDRIG nogen at det er din første tur til Pattaya …. sig du har været der en 3 til 4 gange før….

 

så tror de at du har lidt erfaring …. og derfor bliver prisen ikke 3000 bath for short time … men de 1000 til 1500 bath 

alt efter hvor du samler op ….

 

lær et par ord på thai… og kast dem gerne af dig ofte …. goddag … undskyld …tak …  jeg forstår en lille smule thai … osv 

det vil gøre det lidt nemmere at begå sig … og igen … du vil ikke blive over charged …. haha… :) altså du vil altid komme til at betale 

mere for alting fordi du er farang(alle som er hvide … betyder egentlig bare udlænding men andre asiater er ikke farangs)

men hvis de ved det er din første tur til thailand …. så bliver det dyrt :)

 

når du så lander i Suvarnabhumi lufthavn … så går du hen til en af de der bokse hvor man kan opmagasinere ting … der ligger du så dit hjerte i, 

så kan ligge der til du skal hjem igen …. :)

 

for her i thailand vil du møde piger som ser så søde ud og er så kærlige, at du vil tænke …. woooow… det her er ægte …det føles så rigtigt (og det sker for os alle sammen … også dig ;) )

men det er rent skuespil …. de kan smile …græde … spræde ben og sige de rigtige ord …. på kommando! 

de kan få enhver hollywood skuespiller til at virke som en dilettant fra thy.

 

så hyg dig … og ha det sjovt … for det er Disneyland for voksne … men man køber jo ikke en rushebane fordi det sjovt vel ? man køber bare et turbånd … og det er lidt sådan det .

 

der er meget meget mere at fortælle om thailand …..

 

 

læs bøger som "Money number one"….og "Private Dancer" …. uhmmm… det er faglitteratur for Mongers i pattaya… 

 

 

ps. 

og ligegyldigt hvor toplækker den Gogo pige er …. så tag en pause fra hende efter 3 dage…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig fra pigerne på beach road, du aner ikke om de stjæler fra dig.

Er selv i Pattaya 4 5 6 dezember og igen til nytår. hvis du er interesseret kan vi jo mødes til en øl.

Evt. copenhagen restutant soi 13/2 (soi post office)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...