ajax 15 Skrevet 3. November, 2014 Er der noget, der har besøgt eller haft besøg ag Kiirk, eller haft seriøs kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 3. November, 2014 Har skrevet lidt med hende og aftalt jeg skriver nærmere mår jeg kommer på de kanter hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leif 9 Skrevet 3. November, 2014 Dagens gåde, hvem skriver i om, men måske en Fynsk hemelighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb232 150 Skrevet 3. November, 2014 Kiirk er hendes brugernavn herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 3. November, 2014 Kiirks profil : http://www.eroguide.dk/forum/user/19415-kiirk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. November, 2014 nogen der så har været der? synes, hun virker meget useriøs, svarer sporadisk i korte sætninger, og når man forsøger at bliver mere konkret, stopper svarene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 5. November, 2014 Jeg har skrevet til hende ang. pris på fransk og dansk 30 min. Kiirks svar: "Hvad er fransk?" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg