Randers500 187 Skrevet 3. November, 2014 Undskyld at jeg lige smider denne her anmeldelse her, men det er helt bevidst, og fordi der ikke var tale om Thai massage, men udelukkende skøn sex. Jeg tog et smut forbi Anna på Grenåvej i Skødstrup, der tidligere er beskrevet her: der er en utrolig smuk og dejlig 29 årig Thai kvinde på ca. 160 cm og 45 kg. Efter at have aftalt ydelse og pris, forlod hun det lille rum for at klæde om og kom umiddelbart efter tilbage, kun iført et håndklæde. Jeg havde bestilt fuld pakke i en time til 1000 kr. Jeg lagde mig på sengen (ikke en massage briks) og hun startede med at tørre kalorius af med en vådserviet. Hun var klar til at indlede seancen med et BJ uden kondom, men jeg bad hende for en sikkerheds skyld, om at give mig gummi på. Efter et godt og langt BJ hvor hun også forsøgte at tage den dybt, satte hun sig op på mig, og red mit blidt så englende de sang. Anna er en stram lille sag og hun får det hele op i en højere enhed med helt naturlige stønnelyde. Bagefter kom jeg på banen med mine ønsker, og vi tog efterfølgende to-tre andre stillinger. Der indgik ikke anal. Anna er en meget blid og hensynsfuld kvinde og oplevelsen af den dejlige lille kvinde var det hele værd. Jeg spurgte om pris på en halv time fuld pakke, og den var en anelse lavere. Jeg kan på det kraftigste anbefale et besøg hos Anna. Hun fortalte, at hun blev på stedet året ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 3. November, 2014 Hejsa Har hun tatto ? Kan man se at hun har børn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 4. November, 2014 (edited) Ingen tatto og ingen børn, tror jeg. Dejlig smal talje og lækker lille røv. Redigeret 4. November, 2014 af Randers500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 4. November, 2014 Er det Anna - det lille nips - som har været på stedet tidligere i år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 228 Skrevet 5. November, 2014 Det vil sige du fik 1 times sex til 1000 eller var der også thai massage med i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 53 Skrevet 5. November, 2014 Hun har tatoo på bryst og ryggen.. Fantastisk BJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 5. November, 2014 Undskyld at jeg lige smider denne her anmeldelse her, men det er helt bevidst, og fordi der ikke var tale om Thai massage, men udelukkende skøn sex. Jeg tog et smut forbi Anna på Grenåvej i Skødstrup, der tidligere er beskrevet her: der er en utrolig smuk og dejlig 29 årig Thai kvinde på ca. 160 cm og 45 kg. Efter at have aftalt ydelse og pris, forlod hun det lille rum for at klæde om og kom umiddelbart efter tilbage, kun iført et håndklæde. Jeg havde bestilt fuld pakke i en time til 1000 kr. Jeg lagde mig på sengen (ikke en massage briks) og hun startede med at tørre kalorius af med en vådserviet. Hun var klar til at indlede seancen med et BJ uden kondom, men jeg bad hende for en sikkerheds skyld, om at give mig gummi på. Efter et godt og langt BJ hvor hun også forsøgte at tage den dybt, satte hun sig op på mig, og red mit blidt så englende de sang. Anna er en stram lille sag og hun får det hele op i en højere enhed med helt naturlige stønnelyde. Bagefter kom jeg på banen med mine ønsker, og vi tog efterfølgende to-tre andre stillinger. Der indgik ikke anal. Anna er en meget blid og hensynsfuld kvinde og oplevelsen af den dejlige lille kvinde var det hele værd. Jeg spurgte om pris på en halv time fuld pakke, og den var en anelse lavere. Jeg kan på det kraftigste anbefale et besøg hos Anna. Hun fortalte, at hun blev på stedet året ud. er det hende som kaldte sig Amy tidligere …. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 7. November, 2014 Er det Anna - det lille nips - som har været på stedet tidligere i år? Ja det er jeg ret sikker på - hun rejste tilbage i maj tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 7. November, 2014 Det vil sige du fik 1 times sex til 1000 eller var der også thai massage med i det? Hej ims. Det var fuld pakke til prisen, så oliemassage indgår er jeg sikker på. Jeg var nu ikke så meget intra i oliemassage, ville hellere bruge tiden til alt det andet, som hun er skide god til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 7. November, 2014 Ja det er jeg ret sikker på - hun rejste tilbage i maj tror jeg. Tak for dit svar. Så er det med at få bestilt en tid ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ons 47 Skrevet 10. November, 2014 Undskyld at jeg lige smider denne her anmeldelse her, men det er helt bevidst, og fordi der ikke var tale om Thai massage, men udelukkende skøn sex. Jeg tog et smut forbi Anna på Grenåvej i Skødstrup, der tidligere er beskrevet her: der er en utrolig smuk og dejlig 29 årig Thai kvinde på ca. 160 cm og 45 kg. Efter at have aftalt ydelse og pris, forlod hun det lille rum for at klæde om og kom umiddelbart efter tilbage, kun iført et håndklæde. Jeg havde bestilt fuld pakke i en time til 1000 kr. Jeg lagde mig på sengen (ikke en massage briks) og hun startede med at tørre kalorius af med en vådserviet. Hun var klar til at indlede seancen med et BJ uden kondom, men jeg bad hende for en sikkerheds skyld, om at give mig gummi på. Efter et godt og langt BJ hvor hun også forsøgte at tage den dybt, satte hun sig op på mig, og red mit blidt så englende de sang. Anna er en stram lille sag og hun får det hele op i en højere enhed med helt naturlige stønnelyde. Bagefter kom jeg på banen med mine ønsker, og vi tog efterfølgende to-tre andre stillinger. Der indgik ikke anal. Anna er en meget blid og hensynsfuld kvinde og oplevelsen af den dejlige lille kvinde var det hele værd. Jeg spurgte om pris på en halv time fuld pakke, og den var en anelse lavere. Jeg kan på det kraftigste anbefale et besøg hos Anna. Hun fortalte, at hun blev på stedet året ud. Har du et link til en hjemmeside, hvor man kan læse mere om dette spændende sted..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 383 Skrevet 10. November, 2014 Anna er på adressen, besøgte hende i fredags.. Hun er efter min overbevisning den sødeste, kærligere thai nips jeg har mødt til dato, og jeg har efterhånden været på en del thai klinikker.. Så bare kom afsted, hun gør det rigtig godt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. November, 2014 Har du et link til en hjemmeside, hvor man kan læse mere om dette spændende sted..? Lampoo.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 16. November, 2014 Da jeg alligevel var på de kanter, og jeg havde læst de fine anmeldelser herover, var det Anna i Skødstrup, der skulle besøges.Det blev en gennemsnitlig oplevelse. Jeg bestilte en time med massage, body til body og sex som afslutning. Det ville hun have 1500 kr. for, lidt for meget syntes jeg, men pyt.Massage og body to body havde sine gode sider, men hun tog ikke rigtig fat med massagen, og der manglede den sidste grad af nærhed ved btb. I den sidste del, hvor vi havde sex, oplevede jeg en meget sart pige, der skældte ud, fordi jeg løftede hende, og flyttede lidt rundt på hende. Hun var ikke medlevende. Det positive var, at hun var dejlig at se på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 16. November, 2014 Da jeg alligevel var på de kanter, og jeg havde læst de fine anmeldelser herover, var det Anna i Skødstrup, der skulle besøges.Det blev en gennemsnitlig oplevelse. Jeg bestilte en time med massage, body til body og sex som afslutning. Det ville hun have 1500 kr. for, lidt for meget syntes jeg, men pyt.Massage og body to body havde sine gode sider, men hun tog ikke rigtig fat med massagen, og der manglede den sidste grad af nærhed ved btb. I den sidste del, hvor vi havde sex, oplevede jeg en meget sart pige, der skældte ud, fordi jeg løftede hende, og flyttede lidt rundt på hende. Hun var ikke medlevende. Det positive var, at hun var dejlig at se på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 228 Skrevet 16. November, 2014 okay det hænger da ikke sammen med de priser randers 500 skrev. men lyder da som en træls oplevelse havde overvejet hende et besøg i næste mdr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 17. November, 2014 Thai piger giver tit priser efter vores udseende Jeg var der i sommer og fik fuld pakke med massage for 800 kr. Pigen havede kæmpe tatoo på ryggen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 18. November, 2014 Thai piger giver tit priser efter vores udseende Jeg var der i sommer og fik fuld pakke med massage for 800 kr. Pigen havede kæmpe tatoo på ryggen Det var ikke den pige jeg var sammen med. Måske er der flere piger der kalder sig det samme!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. November, 2014 Pigen med tatoo over hele ryggen hed Boom. Ja det hedder hun vel stadig Hun er der ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexdyretxxx 75 Skrevet 19. November, 2014 Ja.... Så var jeg der igen... Meget smuk ung pige med dejlige slank krop. Det var Anna. Massage meget fint. HJ og BJ hun var meget lige glade med. Tror at hun var lidt sur igår så var der ikke meget service. Pris 800. Men rigtig flot pige. Den anden (kort hår) der var ind virkede meget sød ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xmandk 18 Skrevet 24. November, 2014 Besøgte Anna i lørdags. Havde ikke bestilt tid, men var heldig at kunne komme til umiddelbart. Blev mødt af en ung kvinde som virkede lidt forsigtig og stille. Blev spurgt om jeg ville have massage, hvilket jeg svarede ja til. Havde læst om Anna herinde, og var i tvivl om det var hende, da hun havde nogle forholdsvis store bryster under en strikketrøje, hvilket jeg ikke huskede var blevet beskrevet, men adspurgt svarede hun at hun hed Anna. Jeg fik en rigtig god massage, hvor der ikke var nogle antydninger af andet end kropsmassage. Først efter hele kroppen var gennemgået spurgte hun til yderligere. Handjob 600 kr., blowjob 800 kr. og sex 1300 kr. Havde det ikke været for de øjensynliget store bryster, havde jeg snuppet handjobbet, men jeg blev nødt til at se, hvad der skjulte sig under trøjen, så jeg sagde, at jeg havde 1000 kr, og hvad jeg kunne få for det? Hun gik med til sex, men så skulle det gå lidt hurtigt. Det var ok, da jeg havde fået massage i lang tid. Hun smed tøjet, og frem kom et par meget velformede bryster som i min optik var helt perfekte. Taljen er smal og numsen dejlig. Jeg fik påmonteret kondom, og fik et blowjob, som var super. Herefter havde vi samleje i et par stillinger inden jeg kom med hende ridende og mit hovede begravet i disse dejlige bryster. Jeg fik tilbudt et bad efterfølgende, og fandt pengene frem. Hun bemærkede, at jeg havde flere penge end 1000 i min tegnebog, og blev sur over at jeg havde sagt at jeg ikke havde mere end 1000. Som sandt var, fortalte jeg, at de øvrige penge var til et andet formål (skyldte 300 kr. til en fælles gave ved en fest jeg var på vej til), hvorefter hun flere gange undskyldte at hun havde været sur! Det var en lidt ejendommelig afslutning på et ellers dejligt besøg, og jeg kunne helt sikkert godt finde på, at besøge Anna igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg