Hop til indhold
peterhansenx

Dejlina, Teglværksgade 18, 8000C

Recommended Posts

Var forbi her forleden dag. Blev modtaget af en stor smilende og meget chamerende Anne (Anna ?) som jeg vil gætte på er omkring de 30.

Hun er i særklasse flot og sexet med glimt i øjet og det dejligste smil der kan smelte enhver mand

Massagen var ikke noget at skrive hjem om, men den skønne Anne kompenserende let for det med hendes dejlige smil og sexede charme.

Jeg kunne ikke sige nej til afsluttende HJ, her viste Anne sig som enddog meget berøringsvenlig, idet kun trusserne forblev på :-)

Alt i alt, en dejlig omgang wellness for en gammel gut som mig. Jeg gav hende lidt ekstra drikkepenge, måske hun husker det til næste gang

Fuld pakke er intet problem, men jeg havde ikke $ nok med

Kommer jeg igen - helt sikkert :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja så kan jeg da lige supplere med en totalt modsat oplevelse...

Jeg dukkede op uanmeldt og var lige ved at tro at det var rengøringskonen der lukkede op. "Massage ?"  ja tak - det er jo ligesom derfor jeg ringer på.

Hun var ikke pæn, jeg havde nok gået over på modsatte fortov hvis jeg mødte hende på gaden  :ugeek:

Nå, men jeg har aldrig prøvet at vende om i døren så det gjorde jeg selvfølgelig heller ikke denne gang. 

Indenfor var der ved at blive luftet ud så der var rimelig pisse koldt i lokalet. Da hun spurgte om der var koldt og jeg sagde ja, skruede hun op for varmen men lukkede ikke vinduet.

Og der skete heller ikke noget selvom jeg påpegede det... LOL

Nå men vi kom igang med massagen for åben vindue og åbne gardiner. 

Og så blev det ellers godt - Den spinkle kvinde tog fuldstændigt fusen på mig med mega hård massage af skuldre og nakke. Albuerne blev brugt flittigt og der kom mere end et "autch" fra mig når det gjorde ondt.

Hold da kaje det var god massage og alle mine myoser blev smadret til atomer.

Jeg lå og tænkte at hvis hun gav hj/bj så ville jeg sige ja og lukke øjnene imens. Men ak tiden gik og hun knoklede videre (på mine skuldre)

Da der manglede 15 minutter kom der en anden pige ( det må næsten være Anne, for hun var flot og fræk) hun lukkede vindue og gardinerne og jeg tænkte så sker der alligevel noget.

Men nej - det blev ved massagen.

98% af mig var vildt tilfreds med oplevelsen, det var massage i verdensklasse. Jeg gav faktisk drikkepenge (lyder det logisk med ovennævnte beskrivelse ?)

Kommer jeg igen ? hjernen i de 2% siger nej - hvis der kommer myoser i ryggen, siger de formentlig ja. Men så spørger jeg altså om de ikke kan bytte efter 40 minutter

Del dette indlæg

Link til indlæg

De par gange jeg har været der, har jeg nu mest haft opfattelsen af, at det var mere bordel end massage. Trods det at jeg nøjedes med massagen, men det var på grund af lydene bag det andet forhæng, hvor jeg ikke var i tvivl om, at der foregik mere end massage  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi her forleden dag. Blev modtaget af en stor smilende og meget chamerende Anne (Anna ?) som jeg vil gætte på er omkring de 30.

Hun er i særklasse flot og sexet med glimt i øjet og det dejligste smil der kan smelte enhver mand

Massagen var ikke noget at skrive hjem om, men den skønne Anne kompenserende let for det med hendes dejlige smil og sexede charme.

Jeg kunne ikke sige nej til afsluttende HJ, her viste Anne sig som enddog meget berøringsvenlig, idet kun trusserne forblev på :smile:

Alt i alt, en dejlig omgang wellness for en gammel gut som mig. Jeg gav hende lidt ekstra drikkepenge, måske hun husker det til næste gang

Fuld pakke er intet problem, men jeg havde ikke $ nok med

Kommer jeg igen - helt sikkert :smile:

Var hun stor smilende ELLER storsmilende..:)  Det er en ret afgørende forskel om det er det ene eller det andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...