hamdenlange 88 Skrevet 3. November, 2014 den 17 https://annoncelight.dk/annonce/163972/gangbang-i-hvidovre-den-17-nov-24-aarig-brunette-babe-100-dansk den 18 er vidst væk igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 5. November, 2014 Ser spændende ud desværre et dårligt tidspunkt på dagen :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 5. November, 2014 Wow - lækker. Hun er godt nok en vild pige med de ting hun tilbyder. På det midterste billede ligner hun pænt meget Geggo, så hvis man har en fantasi om at knalde hende, så er det her vidst chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 7. November, 2014 Haha nej, det er ikke Miss Hell det kan godt være at hun også er slank og tynd, men Miss Hell vil helst have flere end 10 mænd og har et noget større menukort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copenhagen 14 Skrevet 17. November, 2014 (edited) Er lige kommet retur fra dette party. Pigen gør hvad hun skal men man kan ikke påstå at hun nyder det. Hun er meget slank men tænder i munden har hun ingen af. Bogstaveligt talt. Så kan man sagtens skrive at hun kysser! Det var der ingen der havde lyst til mens jeg var der. Jeg blev en smule trist og følte lidt at vi mænd udnyttede hende. Der var ialt 4 gæster ind og ud mens jeg var det. Redigeret 17. November, 2014 af Copenhagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 18. November, 2014 Hmm...lyder ikke godt. Dansk pige ellers? Tænker på vores skoletandlægeordninger taget i betragtning....så er man langt ude i dag, hvis man ikke har en nogenlunde tandhygiejne i den alder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copenhagen 14 Skrevet 19. November, 2014 Jep, hun var dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlil1425 45 Skrevet 23. November, 2014 Hvem stod for det her GB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg