Hop til indhold
hamdenlange

GB i hvidovre den 17 & 18 november.

Recommended Posts

Wow - lækker. Hun er godt nok en vild pige med de ting hun tilbyder. På det midterste billede ligner hun pænt meget Geggo, så hvis man har en fantasi om at knalde hende, så er det her vidst chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha nej, det er ikke Miss Hell :)

 

det kan godt være at hun også er slank og tynd, men Miss Hell vil helst have flere end 10 mænd og har et noget større menukort.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet retur fra dette party. Pigen gør hvad hun skal men man kan ikke påstå at hun nyder det. Hun er meget slank men tænder i munden har hun ingen af. Bogstaveligt talt. Så kan man sagtens skrive at hun kysser! Det var der ingen der havde lyst til mens jeg var der. Jeg blev en smule trist og følte lidt at vi mænd udnyttede hende. Der var ialt 4 gæster ind og ud mens jeg var det.

Redigeret af Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm...lyder ikke godt.

 

Dansk pige ellers?

 

Tænker på vores skoletandlægeordninger taget i betragtning....så er man langt ude i dag, hvis man ikke har en nogenlunde tandhygiejne i den alder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...