Hop til indhold
tårn

Flatrate i Hamburg?

Recommended Posts

Efter længere tids pause er det nu ved at være tiden til en tur sydpå igen. Jeg er helst til de bedste oplevelser på flatrate, for her er prisen bedst (jyderøv), men kære brødre,det er godt nok lang tid siden, der har været skrevet noget om Fantasy Lounge på Kronsaalsweg. Er I holdt op med at komme der, eller er der bare ikke nyt at skrive om stedet. Sidst jeg var der for knap et år siden, syntes jeg, at stedet var for nedadgående - men de annoncerer da stadigvæk på Modelle-Hamburg. Det gør Absolut Girls i Seevetal til gengæld ikke! Har de lukket? Jeg hører gerne fra Jer erfarne Tysklandsfarere. Ifølge Modelle-Hamburg kan man læse om et nyt sted på Lindenstrasse, som er i gå-afstand fra hovedbanegården - men jeg synes at annoncen er svær at gennemskue. Er det en flatrate-club med profesionelle piger eller er det en traditionel swingerclub, hvor man risikerer at stå med kondomet i hånden og blive afvist af hvaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...