Hop til indhold
Helot

Nygade i Horsens

Recommended Posts

Skulle i have 800.000 kr så kan i købe Nygade 10. Hvem har ikke ligget nøgen der *G* 

Man kan da kalde det et hus med sjæl og en god historie *G*

 

 

 

 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaaaa, nu er det jo et indlæg under hygge snak og et link til HOME. Der sidder en sød pige i receptionen ved Home i Nørregade... Hun er bedst !

 

Hvis du tænker på de tilbageværende piger hos Pussygirls og deres vagtplan for de næste 14 dage, så ville jeg vælge, nej klart vælge "Smukke Silvia" i en time, og blot ligge og putte op af hende den sidste halve time...  

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle i have 800.000 kr så kan i købe Nygade 10. Hvem har ikke ligget nøgen der *G* 

Man kan da kalde det et hus med sjæl og en god historie *G*

 

Der er da også sket lidt prisudvikling med minus sex procent:

 

 

717B00287.101.JPG

 

Nu har jeg kun besøgt stedet en enkelt gang, men umiddelbart synes jeg det er billigt i forhold til lignende mindre byhuse.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nogle år siden jeg har arbejdet der, men det trænger seriøst til en kærlig hånd. Meget koldt om vinteren og skal det være almindelig beboelses , så er der lang vej... I koldning er det bedre, men hvem ønsker at bo op af et bordel ( i koldning er koldning pigerne lige inde ved siden af og det er MEGET lydt!!!) og kan man i det hele taget komme af med det igen??? Bordel tænker jeg ikke det skal være mere, der er ikke et markedet for mere i koldning og sikkert heller ikke Horsens for så lukkede de vel ikke?

Mutter er jo også godt op i årene så mon ikke det har sin naturlige forklaring også ...

Kan huske da jeg arbejder der, da steg huslejen fordi der skulle fjernvarme ind!!! Det mente mutter så vi piger skulle betale for !!! Det var så pænt farvel herfra... Spændene hvad der sker...

Knus Line

Redigeret af Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...