Hop til indhold
frenchlover1

FKK Hamony - Kvaliteten er som den plejer

Recommended Posts

Det har været diskuteret en del her på EG, om kvaliteten på FKK Harmony i Seevetal ved Hamburg er faldet på det seneste, bl.a. i disse tråde:

Der har været nævnt flere kritikpunkter, så da jeg besøge Harmony igen, var det ikke uden en vis betænkelighed.

Besøget fandt sted for ti dage siden, onsdag 21. oktober, kl. 14 til kl 23.

Antallet af piger var cirka, som det plejer at være på en tirsdag. Der var cirka 8 piger på det første hold, og yderligere cirka 8 piger mødte på dagens andet hold ved 16-17 tiden. Antallet af mænd var også nogenlunde som det plejer. Jeg vil tro omkring 35-40 i løbet af hele dagen.

Den korte version af min oplevelse er, at stemingen i klubben er, som den plejer at være, og at kun nogle få ting er blevet ændræt.

DE ÆNDREDE OG NEGATIVE TING ER:

- Listen over piger tilstede og deres billeder er fjernet.

Det er ærgerligt, at man nu hverken på dagen eller i dagene inden sit besøg kan skabe sig et overblik over, hvilke piger man kan møde - især når man som jeg kommer forholdsvis langvejs fra.

Jeg foreslog receptionisten, at de i stedet bare viser en liste med pigernes navne. Dem vil stamkunderne kunne genkende og planlæge ud fra.

Det forslag tog hun meget seriøst og ville bringe det videre. Hun foreslog selv, at man måske også kunne tilføje enkelte nøgledata om pigerne.

Hendes officielle forklaring, på at listen er fjernet, er, at der er en lokal lovgivning, der forbyder at klubben viser billeder at pigerne på stedet.

Desuden tilføjede hun, at pigerne heller ikke er vilde med, at de tyske skattemyndigheder kan orientere sig om, hvilke piger, der er på arbejde hvornår!

Det gamle arkiv over pigerne kan stadig ses her http://www.fkk-harmony.com/Deutsch/girls.html

- Wifi er fjernet

Det er også ærgerligt. Netværket er fjernet samtidig med, at det er blevet forbudt at bruge mobiltelefon i klubben. Klubben ønskede ikke, at kunderne kunne filme hverken pigerne eller kunderne.

- Entreen er hævet med 10 euro til 60 euro.

Det går nok, Det har den været før, og det er den også på FKK Atmos.

Nogle har desuden efter sigende oplevet, at kys og kusseslik ikke en inkl. i prisen. De fire piger, jeg legede med, kyssede alle 'for free'.

Kusseslik og løbepiger er ikke mig, så der kan jeg ikke udtale mig.

AF POSITIVE TING KAN JEG BERETTE, AT:

- der stadig er rent og ryddeligt

- at maden er helt som den plejer, og at den pågældende dag var den i mine øjne over gennemsnittet, med flere gode thairetter

- der stadig er et godt udvalg af drikkevarer, herunder super god kaffe på friskmalede bønner

- der stadig god og venlig service - både i reception, bar og fra opryddernes side

- pigerne stadig er søde snakkesalige og at de stadig er med på lidt sjov

- pigerne respekterer et nej eller at man holde pause uden at blive sure

- der stadig er en god blanding af 'gamle' og nye piger

- pigerne stadig for de flestes vedkommende ligger på 7-9, heraf flest 8ere, færre 9ere og lidt færre 7ere (på en 10-skala) .

Efter min bedste overbevisning er der derfor ingen slinger i valsen på Harmony i Seevetal.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg var et smut forbi i går. Mit første besøg efter de har hævet entreprisen. Og jeg er ikke helt enig når du skriver der ingen slinger er i valsen.

 

Det har været diskuteret en del her på EG, om kvaliteten på FKK Harmony i Seevetal ved Hamburg er faldet på det seneste, bl.a. i disse tråde:



Der har været nævnt flere kritikpunkter, så da jeg besøge Harmony igen, var det ikke uden en vis betænkelighed.


Besøget fandt sted for ti dage siden, onsdag 21. oktober, kl. 14 til kl 23.

Antallet af piger var cirka, som det plejer at være på en tirsdag. Der var cirka 8 piger på det første hold, og yderligere cirka 8 piger mødte på dagens andet hold ved 16-17 tiden. Antallet af mænd var også nogenlunde som det plejer. Jeg vil tro omkring 35-40 i løbet af hele dagen.

Den korte version af min oplevelse er, at stemingen i klubben er, som den plejer at være, og at kun nogle få ting er blevet ændræt.

DE ÆNDREDE OG NEGATIVE TING ER:
- Listen over piger tilstede og deres billeder er fjernet. Enig
Det er ærgerligt, at man nu hverken på dagen eller i dagene inden sit besøg kan skabe sig et overblik over, hvilke piger man kan møde - især når man som jeg kommer forholdsvis langvejs fra.
Jeg foreslog receptionisten, at de i stedet bare viser en liste med pigernes navne. Dem vil stamkunderne kunne genkende og planlæge ud fra.

Det forslag tog hun meget seriøst og ville bringe det videre. Hun foreslog selv, at man måske også kunne tilføje enkelte nøgledata om pigerne.
Hendes officielle forklaring, på at listen er fjernet, er, at der er en lokal lovgivning, der forbyder at klubben viser billeder at pigerne på stedet.
Desuden tilføjede hun, at pigerne heller ikke er vilde med, at de tyske skattemyndigheder kan orientere sig om, hvilke piger, der er på arbejde hvornår!


Det gamle arkiv over pigerne kan stadig ses her http://www.fkk-harmony.com/Deutsch/girls.html

- Wifi er fjernet Enig
Det er også ærgerligt. Netværket er fjernet samtidig med, at det er blevet forbudt at bruge mobiltelefon i klubben. Klubben ønskede ikke, at kunderne kunne filme hverken pigerne eller kunderne.


- Entreen er hævet med 10 euro til 60 euro.
Det går nok, Det har den været før, og det er den også på FKK Atmos. Uenig prisen er steget med 20 % og servicen er ikke blevet bedre.

Nogle har desuden efter sigende oplevet, at kys og kusseslik ikke en inkl. i prisen. De fire piger, jeg legede med, kyssede alle 'for free'.
Kusseslik og løbepiger er ikke mig, så der kan jeg ikke udtale mig.

AF POSITIVE TING KAN JEG BERETTE, AT:
- der stadig er rent og ryddeligt Enig
- at maden er helt som den plejer, og at den pågældende dag var den i mine øjne over gennemsnittet, med flere gode thairetter Uenig
- der stadig er et godt udvalg af drikkevarer, herunder super god kaffe på friskmalede bønner Drikker ikke kaffe så vil ikke bedømme på dette
- der stadig god og venlig service - både i reception, bar og fra opryddernes side Uenig, servicen i bar og reception er for dårlig
- pigerne stadig er søde snakkesalige og at de stadig er med på lidt sjov Enig
- pigerne respekterer et nej eller at man holde pause uden at blive sure Delvis enig
- der stadig er en god blanding af 'gamle' og nye piger Enig
- pigerne stadig for de flestes vedkommende ligger på 7-9, heraf flest 8ere, færre 9ere og lidt færre 7ere (på en 10-skala) . Enig


Efter min bedste overbevisning er der derfor ingen slinger i valsen på Harmony i Seevetal.

Venligst
French

 

 

Syntes at bar og receptionen personalet er sløvt. Måtte flere gange vente på at få udleveret en håndklæde fordi pigen i receptionen havde mere travlt med at tjekke Facebook på hendes telefon. Det samme er også gældende i baren. Her kan man også stå og vente på at blive betjent fordi de har travlt med at snakke, læse avis eller lege med deres telefon.

Og så er den dårlige lugt/luft kommet tilbage i omklædningsrummet og i dampbadet.

Jeg ved godt at det kan syntes som små ting det jeg nævner, men når man tidligere har besøgt Harmony uden disse små problemer og til en laver entre. Så kan jeg ikke andet end at mene det går i den gale retning.

 

Hvorfor kommer jeg der så stadig?? Jo fordi jeg stadig syntes det er en god klub og den ligger i en fin afstand til en 1 dagstur. Og så har de bare nogle dejlige piger på stedet. Og det er jo dem jeg kommer for at se når alt kommer til alt.

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Har selv været fordi indenfor den sidste uge.

 

På det generelle plan, er der nogle ting som ikke spiller så meget max som tidligere.

 

Håndklæder i Reception??? det er altså bøvlet uanset hvilken undskyldning de giver. Dog var jeg pong med Receptionsdamen, så fik et med det samme. Wifi, igen måske meget forståelig, men irriterende og andre klubber har det.

 

Jeg kæmpede for at de lavede en liste med navne. Snakkede både med flere af Pigerne om det og også Receptionspigen… Ja okay, jeg fik også en af Pigerne til at snakke med Receptionsdamen om det imens jeg var der ( jeg er egentlig et værre bøvl :-))

 

Jeg var rigtig heldig med Baren!!!!! Ham der den langhårede mørkhårede var der ikke og hans Stand In gjorde det fortrinligt. 

 

Summa summarum… stadig fine Faciliteter og en hyggelig klub. Men trods alt nedadgående i mine øjne. Pigerne havde en god Approach, en enkelt meget nærgående og forstod ikke et nej, men efter et par Kys og hun havde leget med Pikken og stadig fik nej, den den da ind :-) En enkelt gav en fantastisk Approach

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...