Hop til indhold

Recommended Posts

Efter gode oplevelser med super service -så ville jeg runde mit hurtige besøg af i Kbh hos dem.. -Siden sidst så kommet 2 nye piger,, Ava og Miki.

Valgte Ava og levede bestemt op til forventningerne... -eneste nega ved piger fra Gormsgade er at de billeder der bliver vist altid er fake.. -ligesom oplystninger ved alder nok heller ikke altid passer.. Kan så virke nega -men har man først én gang været det sted -så bliver man stamkunde..  Service i top !!    og man føler virkeligt man får noget for pengene !!!..

Mulighed for bad før og efter og self nye håndklæder..

Pigerne tilbyder altid rigtige kys dansk og fransk uden kondom så meget man lyster.. Og servicen er at har du betalt for 1 time (1300,-) så får du 1 time !!!... De opvarter dig i alle leder og kanter den tid du har betalt.

Havde så dog en lille fårlig oplevelse ved mit besøg denne gang.. -og ikke stedets skyld..

Havde fået en tid kl 20 her lørdag aften.. Ville være der i god tid -så jeg kunne gå lidt i området og få en smøg op oplade.

-grundet noget optog tæt ved stedet -blev jeg forsinket -men var der dog et kvarter før.. Tog så lige penge frem -og lagde dem i højre side af jakken.. -havde en del sedler i venstre.. Men ville have penge klar -så tog en tusind kroners sedel og overvejede om det så skulle være en 200 kr seddel eller 2 hundrede kroners sedler.. (mente prisen for 1 time var 1200 -men er 1300-opdagede jeg senere)..  Men havde som sagt lavet betaling klar -og gik så en tur i området... fik afpisset og røget et par smøger :)

Ringede op på numret igen og blev lukket ind..

Ava så virkelig ung ud :) -og levede der op til de angivne 21 år..

Hun er måske ikke modeltype men virkelig flot krop.. lidt ala naboens datter... -som for mig er naturlig men fræk.. og ikke noget kunstigt lavet.

Ejerne tog i dag imod mig... Sød dame og jeg aftalte 1 time.. Ville betale -men panikker -da jeg ser der ikke er de 1200,- jeg havde gjort klar i højre lomme.. Roder samtlige lommer igennem og trods en del små sedler -så i hvert fald ikke den tusind kroners seddel jeg havde gjort klar..  Forklarede mig og ejeren tilbød mig 45 min til 1000.. flinkt men var mere ærgerlig over at jeg så havde tabt penge før jeg gik ind -så måtte undskylde og forsøgte at gå samme rute jeg havde været kort forinde.. men pengene ikke finde :sad:

Overvejde at køre til en automat -men havde netop 1000,. i små sedler -så valgte de der 45 min..

Om oplevelsen hos Ava så sige den var super !!!

Efter hurtigt bad så var det ellers i gang med en pige som måske er lidt tilbageholdende men virkelig kræs... Efter en 69´er hvor jeg endte med at have hende foran mig og mund kneppe hende - lod jeg ladningen gå :)  he he vidste godt at det ikke er alle piger fra Gormsgade hvor de sluger -så hun blev forskrækket og forfamsket da den gik.. Nåede dog at trække den ud og kom mest på bryster og egen hånd :)

Lagde mig så ned og fik massage... Efter noget tid med det så dog klar til endnu en omgang.. denne gang så osse kneppe hende.. hun hun er vitterlig snæver !! har en normal pik eller lidt over gennemsnittet -læs ikke en ordenligt jern -men hun er virkelig snæver og virkeligt mærkes når man knepper sådan en pige..  Nu kommet 1 gang -så svært ved at få udløsning nr 2 gang -så kneppede tiden ud i forskellige stillinger og hun sukker og stønner enten ægte eller ved virkeligt godt skuespil.

Så stor anbefaling herfra til hende !!!

-af nega så sige det måske er lidt irriterende som hun bruger servieter.. Går ikke længe mellem hvor hun renser pikken af ved fransk.. Forståeligt hun har det sådan -men virker ikke ligefrem behageligt som kunde.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved det ikke.. -overvejede kort at forsøge med en finger da hun lå med sin dejlige røv i vejret :mrgreen:

-og skal siges at hendes røv virkelig er kvali... -nu smag forskelligt men efter min så formerne lige som de skal være der.. -nærmest lidt hen ala pariserrøv.. -og selve missen der er smag sikkert ose forskellig men efter min -så så den virkelig indbydende ud.. -og 2 ´eren nærmest skreg på at blive taget -nu baldernes udformining gjorde at den var helt blottet...  

-men forsøgte aldrig med en finger selvom det et par gange var tæt jeg ville :smile:  

Tror dog at hun der er for stram -til engenlig sex.

Derudover jo ikke noget de normalt tilbyder der i Gormsgade hvad jeg er bekendt.. -men du kunne jo ringe og høre ?.. -og må meget gerne lige give et svar hvis du får et :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

billede 1-3 og 7 -kunne godt minde om hendes krop..  -men se nu på annonce at hun ikke er der mere.. Nu kommet en anden i stedet for hende.. Men sikkert tilbage igen snart.

Havde hun stadig været der så havde man kunnet se hendes opgivne højde og vægt.. -den plejer modsat billeder at stemme rimeligt godt..

Mener hun var mellem 150-155 cm og vel ca 50 kg vil jeg tro..  Ville ikke betegne hende som spinkel.. Så tynd var hun ikke.. Men slank.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...